2018 m. rugsėjo 21 d., penktadienis

Pramoninis alpinizmas


Pramoninis alpinizmas

Numanomai sutiko, kad pramonės alpinistai Rusijoje yra labai, labai gerus pinigus. Pažiūrėkime, ar tai tikrai taip? Galų gale, iš pramoninių alpinistų darbo plius kalbėti apie aukšto darbo užmokesčio Romantika visada traukė daugelis neišmanančių žmonių šioje temoje. Iš šono, nes atrodo, kad kažkas sudėtinga - Dručkis save dienas ant virvės, VoD siena tada MOP, tada teptuku, priklausomai nuo darbo pobūdžio, ir gauti savo milijonus . . . Apsvarstykite praktikoje situaciją.


Pramoninis alpinizmas


Pramoninis alpinizmas

Specializacija statyboje yra sunki ir netinka visiems. Kaip ir gamyboje, tai reikalauja fizinės jėgos, ištvermės ir tam tikrų įgūdžių, tačiau aukštos kvalifikacijos meistrų atlyginimai taip pat yra dideli. Be to, yra pakankamai lengva įsijungti į šią profesiją be patirties.


Pramoninis alpinizmas

Pramoninis alpinizmas yra sudėtingas verslas, bet gana įdomus. Aišku prisiminkite tą dieną, kai pirmą kartą "pakabintas" aukštybiniame pastate. Buvau studentas ir draugas, kuris buvo tik pradeda įsitraukti į Aukštuminiai darbo, pasiūlė man pabandyti. Norėdami patikrinti, ar buvau pasiruošęs, jis paėmė mane ant 24 aukštų aukštybinių danga, davė sistemą, fiksuotojo ryšio ir sakė: ". Pasivaikščiojimas" Po kelių abejonių, aš sustiprino nuo stogo prie parapeto ir atsisėdo ant specialaus stovo. Vėliau aš sužinojau, kad normalūs žmonės palaipsniui didinti aukštį, pirmąją dviejų aukštų namą, tada aukščiau ir aukščiau. Bet dėka tokio bandymo, aš praleidau keletą etapų mokymo ir iš karto gavo iki rimto darbo, jūs pasitikite tik patyrę alpinistai.


Pramoninis alpinizmas

Sveiki, aš noriu pasidalinti savo istorija apie savo darbą. Aš esu mechanikas inžinierius, dirbantis autotransporto srityje, bet nelabai dirbo šioje srityje vienai dienai. Prieš 6 metus jis baigė universitetą ir beveik pamiršo viską, ką mokė. Bet aš nesu nusiminęs apie tai.


- Gyvenimas garantuoja lynus ir tinkamą jų valdymą, asmeniškai aš neturėjau pakabinti prie sriegio, bet girdėjau keletą juokingų pasakojimų, kad kažkas nukrito nuo 5-ojo aukšto, o visa savo kaltė yra mano paties kaltė. Pasisekė, kad jis dar gyvas sniego drebyje. Beje, lynai gali atlaikyti svorį 80 kg ir daugiau. Tokia, kad kažkas iš miestelių, matydamas virvę priešais jo langą, galėtų jį iškirpti, neišvydęs bylos aplinkybių, nebuvo. Bet savo oda žinau, kad dauguma pramoninių alpinistų bijo . . . girtų moterų! Tie, manydami, kad tai labai juokinga, sukite virvę, ant kurios nustatomas pramoninis alpinistas. Jei yra bent mažiausias vėjas, tada gali būti labai skausminga nukentėti namo sieną.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.