2018 m. rugsėjo 4 d., antradienis

Kūnas dirba savo rankomis


Kūnas dirba savo rankomis

Jei esate iš verslo ventiliatorius ir nepraleisti galimybę sužinoti ką nors naujo, šiame skyriuje padės nustatyti teisingą kūno dalių, jo įrengimo pasirinkimas, ir, žinoma, pagrindiniai būdai suvirinimo pusautomatis. Ir, žinoma, įdomūs patarimai ir svarbios kūno remonto ekspertų rekomendacijos.


Kūnas dirba savo rankomis

Automobilių kėbulo remontas savo rankomis gali būti suskirstytas į du etapus. Pirmasis iš jų - ar tiesinimo tiesinimo mašina geometrija, be to, iš įlenkimų ir įbrėžimų šalinimas šalinimo. Antrasis etapas yra kūno perdažymas. Dėl viso to tokie remontai yra rimtas procesas, reikalaujantis teisingo ir tikslaus darbo. Šiame straipsnyje mes kalbėsime apie pirmąjį kūno remonto etapą.


Kūnas dirba savo rankomis

Savalaikis kėbulo remontas ir, jei reikia, automobilio dažymas gali gerokai pailginti automobilio tarnavimo laiką. Galų gale kėbulas yra pats brangiausias automobilio elementas, todėl savininkas turėtų reguliariai tikrinti ne tik viršutinę ir šoninę automobilio dalis, bet ir apačioje bei po gaubtu.


Kūnas dirba savo rankomis

Kėbulas apima įvairių priemonių, skirtų ištiesinti metalinį rėmo automobilį po žalos. Pagrindinis remontininko uždavinys - atstatyti arba išsaugoti kūno geometriją. Norėdami tai pasiekti, aptarnavimo centrai naudoja specialius įrankius: matavimo prietaisus, hidraulinius įrenginius, kabliukus, slydimo takelius ir kitus. Savarankiškai atlikti Kėbulų yra sunku, ypač be profilio rengimo, tačiau pateikiama skyriuje pateiktoje informacijoje, padės jums geriau naršyti šioje temoje. Čia rasite praktinių patarimų, Bendra informacija apie įvairių rūšių kūno remonto ir susipažinti su šiuolaikinėmis technologijomis, taikomų dienos.


Kūnas dirba savo rankomis

Transporto priemonės korpusas yra jo pagrindas, atsakingas už patogų ir saugų vairuotojo ir keleivių judėjimą. Kūnas rūpinasi visų apkrovoms, veikiančioms ant jo veikimo metu tipų, yra taikomos fizinės deformacijos kelių eismo įvykių ir kitų išorinių poveikių atveju, o ne į nuolat besikeičiančios aplinkos veiksnių įtakos. Kaip rezultatas, kiekviena transporto priemonė po kelių metų eksploatacijos reikia remonto darbus, susijusius su įvairių defektų pasitaikančių transporto priemonės kūno panaikinimo.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.