2018 m. rugsėjo 24 d., pirmadienis

Komunalinio apartamento remontas


Komunalinio apartamento remontas

Atrodo, kad komunų laikas praėjo, tačiau Maskvoje vis dar yra daugiau kaip 70 000 vienetų. Žmonės priversti ne tik kartu bendrauti, bet ir spręsti vidaus problemas bei rasti kompromisus ginčytinuose klausimuose. Klaidingas veiksnys gali būti, pavyzdžiui, bendrų patalpų remontas, nes kiekviena šeima turi skirtingą lėšų sumą už šį išlaidų punktą. Ką turėtų padaryti žmogus, kurio kaimynai nenori dalintis su juo išlaidomis? Kambario savininkas arba buto dalis gali reikalauti kompensacijos iš kitų bendraturčių remontui, tačiau tik tam tikrais atvejais.


Komunalinio apartamento remontas

Tai yra tokia situacija: mano mama ir turiu kambarį bendrame bute, mes čia negyvename, bet mes jį nuomojame. Šiame numeryje yra du kambariai. Kaimynuose gyvena 4 žmonės, iš kurių tik du yra įregistruoti. Mano motina ir aš taip pat registruojamos kartu. Ir mes išnuomojame apskritai vienam asmeniui. Kaimynai pradėjo taisyti ir reikalauti pinigų. Ir jie suskirstomi pagal registruotą skaičių. Ar tai teisinga? Ar yra kokio nors įstatymo, kuriame nurodoma, kokiomis dalimis yra mokama už atliktus remontus, skaičių žmonių, gyvenančių ar įregistruotų? Pagalba, prašau patarimo.


Komunalinio apartamento remontas

Aš esu vienas iš savininkų (turiu akcijų) bendrame bute. Tiesą sakant, aš ten negyvenu dėl baisių santykių su savo buvusia žmona. Neseniai jie ir jų kaimynai atliko remontą (pertvarkymą ir rekonstrukciją) viešosiose vietose. Dabar pabandykite susigrąžinti dalį mano remonto išlaidų.


Komunalinio apartamento remontas

Komunalinė yra atskira diskusijų tema . . . . Kas turi bendruomeninį veidrodinį atvaizdą mūsų visuomenėje, ir didžiąja dalimi negyvena pagal įstatymą ir pagal taisykles visuomenė . . . Todėl, siekiant nesukurti papildomų sunkumų save su jų kaimynai geresnių draugais, arba bent jau sutinku . . . . teoriškai niekas netrukdo savo kaimynų pasirūpinti už jus ir jūsų pragarą nuomininkams pagal įstatymą . . .


Komunalinio apartamento remontas

Kaimynė pradėjo remontuoti (išlyginti grindis) bendroje virtuvėje ir koridoriuje. Aš sumokėjau už remontą. Ji davė man 5 tūkst. Rublių kvitą. Dabar jam vis dar reikia 1 tūkst. Rublių (likusių pinigų), tačiau atsisako rašyti kvitą. Gali grėsti, kad visi mano pinigai bus mano. Ką turėčiau daryti?


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.