Prie įėjimo į Tokiją mūsų mikroautobusas šiek tiek sulėtėjo ir vertėjas, kalbėjęs su vairuotoju, paaiškino: dienos pabaigoje šiame kelyje visada kyla problemų. Ir jie vadina tai problemomis? Tiesą sakant, savaitę viename iš didžiausių pasaulyje megapiktų, tai buvo vienintelis (tuo pačiu metu nuo planuojamo atvykimo laiko liko tik 10 minučių). Likusi dienai visame mieste persikraustė automobiliai, taksi, metro, monoraili, autobusai be jokių nuotykių.
Keliai yra svarbus šalies ekonomikos rodiklis. Kur nėra kelių (gerų, greitųjų takų), nėra ir nebus stiprios išsivysčiusios ekonomikos - įrodytas faktas.
Japonijos rinkliavos pradėjo aktyviai statyti prieš 50 metų, net ir tada, kai šalis 1964 m. Paruošė Tokijo olimpines žaidynes. Japonijos autobuso pranašumas yra tai, kad keli keli maršrutai gali keliauti visoje šalyje nuo šiaurinės Hokaido salos iki pietinio Kyushu viršaus. "Yamanashi" gyventojas Yasuyuki Higara sako: "Mokesčio keliuose keliuose yra daug daugiau pliusų nei minusai. Aš pats esu iš Yamanashi. Tokijai, daugiau nei 100 kilometrų. Jei važiuoju laisvaisiais keliais, tai užtruks pusę dienos ir šiek tiek daugiau nei valandą.
Japonija - maža šalis savo teritorijoje, o automobilių savininkų skaičius yra gana didelis. Tai privertė valstybę parengti griežtas eismo taisykles ir jų įgyvendinimo sąlygas, kurios užkerta kelią automobilių kaupimui keliuose ir sumažinti nelaimingų atsitikimų skaičių:
Todėl mes džiaugiamės galėdami padėti jauniems keliautojams ištirti pasaulį ir džiaugiamės galėdami pristatyti atsakymų seriją būsimiems pionieriams, nuotykių ieškotojams ir tyrinėtojams, kurie keliauja po pasaulį, iš naujo atras jį!
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.