2017 m. liepos 31 d., pirmadienis

Cemento-cemento lentjuosčių montavimas


Cemento-cemento lentjuosčių montavimas

Pagal skirtingus kampus. Rekomenduojamas stogo nuolydis cemento-smėlio plytelėms yra nuo 22 iki 60. Žinoma, jį taip pat galite pastatyti ant storesnių ir žemesnių šlaitų, tačiau tam tikromis sąlygomis.


Cemento-cemento lentjuosčių montavimas

Cemento-smėlio plytelių stogo montavimas yra puikus būdas pakeisti seną stogą. Tai šiek tiek lengvesnis nei keramika, pigesnė, bet ne blogesnė kokybė ir išvaizda. Šiuolaikinės technologijos padėjo gauti praktišką kieto stogo medžiagą. Tačiau toks darbas, kaip stogo dengimas cemento-smėlio plytelėmis, užduotis yra tik profesionalams.


Cemento-cemento lentjuosčių montavimas

Aš esu Michailas, bendrovės direktorius, aš dirbu tik su stogais daugiau nei 15 metų. Žemiau aš jums papasakosiu apie stogo medžiagos sudėtingumą ir paslaptis. Turėsiu klausimų su malonumu, į kurį atsakysiu, ir aš padėsiu. Michailas, UAB STM-Stroi


Cemento-cemento lentjuosčių montavimas

Įmonė "ELCO" siūlo rentabilias cemento-smėlio plytelių dangų montavimo išlaidas. Tai natūrali, aplinką tausojanti medžiaga, kuri turi labai ilgaamžiškumą. Toks stogas taps patikima apsauga ir apdaila stogo ir apskritai iš išorės. Paskambinkite mums arba palikite internetines paraiškas dėl mūsų gamyklos natūralaus cemento-smėlio danga. Kokybė garantuojama!


Cemento plytelėse yra cemento, smėlio, dažų ir visų rūšių priedų. Jis turi keletą panašumų su plytelėmis iš keramikos, bet cemento plytelės yra daug didesnės apimties.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.