2019 m. rugsėjo 25 d., trečiadienis

Verslo planas už mokamą automobilių stovėjimo aikštelę


Verslo planas už mokamą automobilių stovėjimo aikštelę

Reikia verslo plano automobilių stovėjimo aikštelėje? Jūs patekote į teisingą adresą, nes yra dokumentas, kuris leis jums apskaičiuoti visas šios komercinės įmonės diegimo privalumus. Automobiliai tampa vis daugiau ir daugiau kasmet, auga užsienio automobilių parkas, perka žmonės ir vidaus automobiliai. Ir visam transportui reikia automobilių stovėjimo aikštelių, automobilių stovėjimo aikštelių, o savininkai nori, kad jų transporto priemonė būtų saugi.


Verslo planas už mokamą automobilių stovėjimo aikštelę

Automobilių skaičius, nepaisant kelių perkrovos, kasmet didėja. Todėl šiuolaikiškos automobilių stovėjimo aikštelės atidarymas bus svarbus ir pelningas verslas. Prieš investuodami į tokio pobūdžio veiklą, turite apskaičiuoti automobilių stovėjimo aikštelės verslo planą. Šiame projekte bus apsvarstyta naujos 100 automobilių, skirtų vidutiniam kainų segmentui, statyba.


Verslo planas už mokamą automobilių stovėjimo aikštelę

Lengviausias teisinis kelias automobilių stovėjimo aikštelė yra sudaryti sutartį su valstybine vieninga įmone. Mokama automobilių stovėjimo aikštelė (GSPP). Būtent ši organizacija valdo ir eksploatuoja savivaldybės automobilių stovėjimo vietas. Tas pats, automobilių kaina automobilininkams kainuoja 40-100 rublių per valandą. Automobilių stovėjimo aikštelių sąrašą ir jų vietą patvirtina Maskvos pirmasis mero pavaduotojas.


Verslo planas už mokamą automobilių stovėjimo aikštelę

Transporto klausimas - augimas transporto krizėje - yra labai aktualus bet kuriame didžiajame mieste. Nepaisant to, Maskvoje ir Sankt Peterburge yra keletas privačių komercinių automobilių stovėjimo vietų: sunku rasti klientų, kurie nori mokėti už tai, ką jie gali gauti nemokamai. Tačiau naujoji miesto valdžios institucijų politika, draudžianti nemokamą stovėjimo aikštelę gatvėse, gali prisidėti prie komercinės automobilių stovėjimo aikštelės plėtros, teigė Ekonomikos ir ekonomikos universiteto Transporto ekonomikos ir transporto politikos instituto direktorius Michailas Blinkinas.


Verslo planas už mokamą automobilių stovėjimo aikštelę
Cool Idea

Транспортный вопрос — перерастающий в транспортный коллапс — очень остро стоит в любом крупном городе. Тем не менее частных коммерческих парковок в Москве и Санкт-Петербурге немного: сложно найти клиентов, готовых платить за то, что можно получить бесплатно. Однако новая политика городских властей, запрещающая бесплатную парковку на улицах, может поспособствовать развитию коммерческих паркингов, считает директор Института экономики транспорта и транспортной политики Высшей школы экономики Михаил Блинкин.


Ant miestų gatvėse kamščiai tapo reiškinys pažįstamas ir labai dažnai, ir tai yra susiję su transporto priemonių padidėjimą. Kas yra vieninteliai mašinos neatrodo keliuose: didelių ir mažų, didelės ir mažos, ir nėra labai brangūs ir jiems reikia ne tik geros dangos asfalto, bet vieta, kur jis gali būti tariant, vyksta į darbą arba ateina namo.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.