Labas Kitas mano dienoraštis po mano dienoraščio bus apie "Classic" "VAZ", kuris gali būti suvokiamas kaip senas, pavargęs automobilis ir gana šviežias.
Kadangi aš neradau daugiau nei vienos rankinės, skirtos užpakalinių ratų keitimui arba jie vadinami rėmeliais, aš nusprendžiau tai padaryti pats, galbūt kažkas pasirodys naudingas. Pirmiausia turime sumažinti senąjį, tai galima padaryti dviem būdais. 1. Nupjaukite jį su grindimis. 2. Iškirpkite tik vieną špagatą. Aš važiavau antruoju keliu, nes mano grindys nėra supuvę per špagatą (aš jau jį pataisiau) ir pradėjau nukirpti, nuotraukoje raudona linija nurodo, kur reikia iškirpti.
Pirmiau nurodytose vietose yra sumontuoti stiprintuvai. Tačiau jie negali atlaikyti apkrovos, sukurtos esamomis šaligatvio detalėmis, ir išvystyti visą šio automobilio veikimo laiką. Dažnai, remontuojant važiuoklę, atsiranda įtrūkimai ant automobilių mechanikos rato. Tokiu atveju ratų tvirtinimo kampai nėra reguliuojami, kol defektas ištaisomas. Pagrindinės plyšių atsiradimo priežastys yra silpnos tvirtinimo, prastos kelio sąlygos ir naudojamo metalo "nuovargis".
Varіantіv du virіshennya odne - zamіna priekinio Spar Vaz svoїmi rankos. Praktika perevіreno mokyklų mainai zamіnyuvati visą lonžeronas ne obov'yazkovo, dostatno zamіniti bіlshu Chastain, Yakscho napriklad, virvalasya sija į strypas, dosit zamіniti visą lonžeronas Chastain dovzhinoyu 10 - 20 cm smeigės krіplennya sijos.
Pardavimų atsarginės dalys ir reikmenys, skirti transporto priemonėms, automobiliams - Pirkti naudojamas dalys / Y, kai skelbimai OLX. ua Ukrainoje. Geriausi pasiūlymai laukia jūsų OLX. ua!
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.