2018 m. kovo 28 d., trečiadienis

Tapybos sienos be glaistymo


Tapybos sienos be glaistymo

pigiau nerandate . . . Aš galiu padėti jums įeiti į butą su labai mažomis išlaidomis. Net su apdaila. Ir svarbiausia, kad viskas bus technologija ir pakankamai ilgai. Čia nesudarysiu paslapčių. Aš esu verslas. Aš nesu tarpininkas ar firma. Garantija, kokybė, tikslumas ir laikas yra garantuotas ir nėra brangūs, pateikiant fiksuotą dokumentą, kurį turite sutikti, yra jums svarbus. Daugiau nei 20 metų patirtis statyboje. Mes dirbame mieste! Už nemokamą užsakymą ir skambutį skambinkite: +79818362897 Anatolijus Ivanovičius.


Tapybos sienos be glaistymo


Tapybos sienos be glaistymo

Sveiki, dear formantschane! Labai aš klausiu patarimo . . . visko nesuprantu, ką ištaisau. Yra kambarys, sienos yra padengtos tapetais, siaubingos. Aš net nežinau, ar jie yra popieriniai, ar ne. Turime juos greitai ir paprasčiausiai pašalinti . . ir dažyti sienas dažais . . Aš nieko lygiu nemačiau ir nenoriu.


Tapybos sienos be glaistymo

Sveiki, pasakyk man, kaip tinkamai paruošti sienas tapybai darželyje? Pašalinti seną tapetą, primetovat, lyginti sienas gipso, glaisto, gruntu, dažų? Jei tai teisinga, kiek gipsas turi būti sausas? Kas skiriasi vandens pagrindu pagaminti dažai iš tikurilos, o tai geresni darželyje? Dėkojame už jūsų pagalbą.


Tapybos sienos be glaistymo

Tipiškuose apartamentuose sienas sudaro betoninės plokštės. Betono sienas su grubiu paviršiumi galima įtempti, dažant juos be išlyginimo. Butas gaus dizainą, o renovacija atrodys moderni. Kaip dažyti betono sienas su skirtingais junginiais, mes pasakysime išsamiau.


Siekiant, kad kambarys taptų gražus ir jaukus po tinko darbų, daugeliu atvejų nebūtina papildomai dengti sienomis ir klijų dažais - kodėl tai padaryti, jei tam tikrais atvejais pakanka tik dažyti plokštumą.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.