Projektavimo procesas visada yra priklausomas nuo poreikio atsižvelgti į dviejų asmenų grupių - produktų (prekių, darbų, paslaugų) gamintojų ir vartotojų interesus. Kiekviena grupė linkusi patenkinti savo reikalavimus produktams, kurių dalis gali būti viena išimčių. Be to, praktinės problemos sprendimo procesas visada yra daugialypis, o kūrėjas susiduria su pagrįstos galutinės versijos pasirinkimo problema. Pvz. , Automobilis turėtų turėti ne tik greitą ir variklio galią, bet ir mažą kainą, komfortą, ekologiškumą, gamintojo pelningumą ir tt
Pedagoginis dizainas yra preliminarus pagrindinių mokytojų, studentų, o kartais ir tėvų veiklos detalių kūrimas. Bet kokiam mokytojui tai yra ne mažiau svarbi funkcija nei organizacinė, komunikacinė ar gnostinė (turinio paieška, metodai ir sąveika su mokiniais).
Šiame etape paaiškinama erdvės zonavimas, nustatomos pagrindinės konstrukcinės ir apdailos medžiagos bei schemos inžinerinių sistemų statybai. Medžiagos yra sukurtos kelių albumų (apimčių) pavidalu, kuriose yra visi pagrindiniai architektūros ir statybos, inžinerinių sprendimų, energijos tiekimo, komunikacijos, transporto schemos ir tt duomenys.
Bet koks sudėtingas įmonės ir gamybos darbas reikalauja, kad projekto dalyviai atitiktų vieną parengtą planą. Be dokumento, kuriame būtų visa išsami grafinio ir teksto pobūdžio informacija apie gamybos etapus, gerai koordinuotas bendradarbiavimas neveiks. Šis įstatymas didesne ar mažesne apimtimi taikomas visoms veiklos rūšims. Šiame straipsnyje mes kalbėsime apie projektavimo procesą: kas tai yra, koks jo objektas ir kokie yra plėtros pagrindai.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.