Šiuolaikinių greitkelių statybai yra dvi technologijos. Jie skiriasi medžiagos, skirtos važiuojamosios dalies apdailos sluoksniui gaminti. Štai medžiagos:
Išgirdę žodžio derinį kelio drabužius, nedviprasmiškai iš karto galvojame apie okayki - kai kuriuos nepakartojamus ir ne taip nuostabius drabužių spintos objektus. Tuo tarpu tai yra profesionalus terminas, ty konstrukcinių važiuojamosios dalies sluoksnių rinkinys. Sąvoka tiksliai atspindi tikrovę tiesiant greitkelius ir greitkelius, žemės sklypas tikrai apsirengęs, o tų drabužių, kurie yra paslėpti po asfalto betono paviršiumi, kokybė yra labai svarbi viso kelio kokybei.
Išvykę iš Maskvos į Vladivostoką, mes daug parašėme apie kelius. Atsižvelgdamas į skundus dėl klimato, korupcijos ir netinkamų rankų, norėčiau pereiti prie konstruktyvesnės situacijos analizės. Yra daug problemų: nuo nesilaikymo technologijų iki netinkamų remonto. Didelė keliuose problema yra perpildytas transportas. Rusijoje beveik visi sunkvežimiai kerta perkrovą. Tai daroma, siekiant užsidirbti pinigų greičiau. Perkrauti sunkvežimiai greitai perkelia griuvėsių sluoksnį kelio apačioje, suskaidomi keliu, negali patekti į pakilimą. Transporto ministerija vasarą draudžia sunkvežimių judėjimą keliais maršrutais, bet gyvybės negalima sustabdyti!
Apimtis - viršutinis stiprus sluoksnis, gerai atsparus abrazyviniams ir smūginiams apkrovimams iš automobilių ratų, taip pat gamtinių veiksnių poveikis. Jį sudaro nusidėvėjimo sluoksnis ir pagrindinis sluoksnis.
Statybos naujų kelių, asfalto arba cemento betono, reikalauja, susijusios pat dangos konstrukcijos paruošimas, pradedant nuo stabilaus pagrindo sluoksnio ir baigiant tiksliai sutapti dilimo sluoksnio.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.