Stogo įrengimas prasideda Mauerlat-medinio strypo montavimu, kurio skerspjūvis yra 150 × 100/150 × 150 mm. "Muerlat" atlieka pagrindinį vaidmenį perskirstant stogo svorio apkrovą garažo sienoms, tarnauja kaip parama ir gerina stogo konstrukcijos stiprumo parametrus. Prieš montuojant, baras turi būti apdorotas antipirenais ir antiseptikais, siekiant apsaugoti nuo ugnies, išvengti puvimo ir sugadinti medžių kirkščius. Po kelių sluoksnių iš hidroizoliacinės stogo dangos medžiagos sumontavimas išilgai viršutinių sienų kraštų yra pritvirtintas prie vidinės plokštumos, o iš išorės - papildomas plytinis mūras. Mauerlato tvirtinimas prie sienos atliekamas su sklendėmis, kaiščiais, armatūra, viela.
Stogas su dviem šlaitais virš garažu yra pastatytas šiek tiek rečiau nei panaši. Nors, atsižvelgiant į bendrą klaidingą nuomonę, vienam nuolydžiui reikia mažiau išlaidų, "namo" statyba dažnai būna pigesnė. Nuo savo nuožulnų paviršių vanduo tekėja laisvai, todėl nėra prasmės klijuoti daugiasluoksnę hidroizoliaciją.
Stogai su vienu rampa - pasirinkimas, kuris idealiai tinka garažų įrengimui. Švelniai nuolydžus paviršius plačiai paplitęs tėvynėje yra autoritetingai užpildytas tvirtais mūriniais pastatais ir mažais rėminiais dėžėmis.
Garažo stogams yra keli sprendimai. Tačiau norint sumažinti būtinas išlaidas ir gauti ekonomiškiausią variantą, turime apsvarstyti viengubo stogo variantą. Tai, be to, gali būti pritvirtinti prie gyvenamojo pastato ir suteikti tiesioginę prieigą prie namo.
Na, jei jau turite asmeninį automobilio namus. Bet tai blogai, jei garažo stogas staiga tekėjo arba laikas jį pakeisti. Tačiau nusivylimas nėra būtinas - viskas gali būti ištaisyta. Bet pirmiausia perskaitykite stogų įvairovę, kad pasirinktumėte tinkamą variantą.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.