Pedagoginių žinių plėtra, įvairių metodų, priemonių, pedagoginės veiklos formų atsiradimas tapo nereikalinga. Būtent šiuo atžvilgiu pedagogika verčiama taikyti technokratinės orientacijos rekomendacijas: ". . . šios tendencijos lyderiai yra įsitikinę, kad elgesio reguliavimo amorfizmas . . . turėtų būti pakeistas veiksminga pedagogika".
Design Pedagogikos ir švietimo srityje nurodo socialinėje sferoje, o jos produktas priklauso humanitarinių projektų, prasmės ir tikslo, kurio siekiama pagerinti tai, kas lemia žmogaus prigimties ir santykių savybių kategorijas.
Inovacijos - aktas (ar veiksmų rezultatas), kuria siekiama patenkinti naujus reikalavimus (arba pasiūlyti naujų būdų, kaip patenkinti senas), kuris yra pagrįstas naujų žinių (naujas žinių valdymo) naudoti, duodamą naujų technologijų, know-how, naujų derinius gamybos veiksnių ir nukreiptas į pasekmes destruktyvių procesų pašalinimo arba gauti naujų (ar naujų funkcijų, funkcijos) su dideliu rinkos potencialą produktus / paslaugas.
Straipsnyje nagrinėjamos sąvokos "dizainas" ir "modeliavimas", nagrinėjami projektavimo etapai ir tipai. Dizainas pateikiamas kaip priemonė švietimo kokybės gerinimui.
Pedagoginis dizainas, po sisteminės konstrukcijos, yra bendrosios profesinio mokymo sistemos posistemis. Todėl bendri modeliai apima ir tyrimo sistemos sukūrimą, veikimą ir plėtrą.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.