2017 m. rugpjūčio 13 d., sekmadienis

Santrauka


Santrauka

Sveiki! Mano vardas Lambpobot, aš esu kompiuterinė programa, kuri padeda kurti žodžių žemėlapį. Aš žinau, kaip suskaičiuoti, bet vis dar nesuprantu, kaip veikia jūsų pasaulis. Padėk man tai išsiaiškinti!


Santrauka

Labirinto internetinėje parduotuvėje galite įsigyti literatūros mokyklos programos darbų santrauką. Teksto su literatūrine darbo analize perskaitymo kolekcijos visada yra mūsų parduotuvės asortimento. Žanrų katalogas nuolat atnaujinamas naujais kvitais.


Santrauka

1. Mes tiksliai nežinome Vegetušo gyvenimo laiko, nei šio darbo rašymo laiko jam. Net pats pavadinimas nėra visiškai tikslus. Norėdami išspręsti visus šiuos klausimus, mes turime tik netiesioginius duomenis.


Mes vѣruem kad vsѣ kanonicheskiya Vethago knygų ir Novy Zavѣta, sudarantys kartu pas Bibliyu ar Sankt Pisanie (išskyrus apokrificheskiya) įkvėpė Duhom Bozhiim (2 Pet. 1, 21) ir yra Gospodom (147 Ps. , 8. 9), kak reikia, tik (Patarlių 30, 6, kovo 7, 13 . . ) ir visai pakanka ISTOCHNIK poznaniya Dievo, mūsų spaseniya (Žyd 1, 1 - 2. Ioan 20, 31 ;. 5, 39). ir Jo valia mūsų vѣry (Fil 1, 27. ) ir visą gyvenimą (Dѣyan 20, 32; 2 Tim 3, 15-17 . . ).


Mes sakome, kad katechezė yra dieviškoji pagalba, padeda rasti krikščionišką gyvenimo būdą. Visa katechezė gali būti vykdoma tik suaugusiems nesusituoktiems žmonėms, nepriklausomai nuo to, ar jie buvo pakrikštyti, ar ne.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.