2017 m. rugpjūčio 19 d., šeštadienis

Kaip surasti laidus namuose


Kaip surasti laidus namuose

Aš nusprendžiau į sieną uždengti nagų porą, bet sustojo šešta prasme, bijoju patekti į elektros laidus. Ir čia kilo klausimas - ir kaip rasti, kad tai atlikti, kad ir kad nebūtų padaryta žala ir kad nebūtų pakenkta? Atrodo, kad prieš keletą metų elektrikas pasirodė kaip indikatorinis atsuktuvas ant sienos, o vietose, kur jis buvo laidinis, jis buvo banalus. Aš tai išbandžiau pats, bet, deja, ar atsuktuvas nėra tas, ar aš viską sapnavau. Kas turi kokių nors minčių apie tai?


Kaip surasti laidus namuose

Kita problema yra tai, kad mes turime tiksliai rasti ir atidaryti langelį, jei norite išjungti minimalų plotą dekoratyvinis sienų apdaila. Jei tiksliai nustatyti objekto buvimo vietą, tai yra pakankamas, kad būtų šiek tiek pervargęs tapetai ar numušti iš gipso sluoksnis, o ne visiškai sunaikinti finišo sieną.


Kaip surasti laidus namuose

Dabar aš dirbu kitoje komandoje, todėl nusprendžiau rašyti tai, apie ką aš galvoju. Kaip visada, bus daug autoriaus nuotraukų, kaip viskas, apie ką rašau, - aš darau save savo rankomis.


Kaip surasti laidus namuose

Grupės namai sudaro didelę dalį mūsų šalies būsto fondo. Dėl statybos paprastumo ir statybos produktyvumo jie tapo populiaria vieta gyvenamųjų patalpų skaičiui padidinti. Tačiau taip pat buvo atvirkštinis poveikis: nepaprastai žemos pastato kokybė sukėlė daugybę rūpesčių, dėl kurių vis dar nedideli skydinių namų gyventojai. Vienas iš šių aspektų buvo paskelbimas.


Labai daug žmonių turi savo butus, kurie yra skydinių namų. Tokie namai gali būti bet kuriame mieste. Tai lemia tai, kad tokių namų statyba užima labai mažai laiko, todėl per trumpą laiką daugeliui žmonių gali būti aprūpintas būstu.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.