2017 m. rugpjūčio 12 d., šeštadienis

Dabartinis aušinimo sistemos remontas


Dabartinis aušinimo sistemos remontas


Dabartinis aušinimo sistemos remontas

Variklio aušinimo sistema skirta aušinti variklio dalis, kurios yra šildomos dėl jo veikimo, ir išlaikyti temperatūrą nurodytomis ribomis, kad būtų užtikrintas optimalus variklio veikimas.


Dabartinis aušinimo sistemos remontas

Variklio diagnostika yra automobilių gamintojo reglamentuojamų tyrimų ir darbų rinkinys, kuris atliekamas specializuotos aukšto tikslumo įrangos pagalba, siekiant atskleisti atskirų jo dalių ir komponentų parametrus ir nustatyti galimų gedimų šaltinį. Reguliariai, kartą per 2 metus naujiems automobiliams arba vieną kartą per metus vyresniems nei 8-10 metų automobiliams arba, jei įveikti kitus 40-50 tūkst. Km važiavimus, rekomenduojama atlikti variklio diagnostiką. Kartais pakanka iš anksto išsiaiškinti kai kurias nusidėvėjusias dalis, kad būtų išvengta žalos su jais sujungtiems mazgams, taigi ir brangus remontas.


Dabartinis aušinimo sistemos remontas

Aušinimo sistema gedimai dažniausiai susijęs su šilumos perdavimo ir pažeidžiant aušinimo skysčio cirkuliacijos sukelia masto indėlių, užteršimo aušinimo striukė pablogėjimo, o kai kuriais atvejais, mechaninių pažeidimų jos komponentai. Tokie pažeidimai apima įtrūkimus aušinimo skydelyje, nuotėkį ir kitus radiatoriaus defektus, siurblio dalių ir ventiliatoriaus nusidėvėjimą.


Aušinimo sistema užtikrina įprastą variklio veikimo šiluminį režimą (85-90 ° C) įvairiomis sąlygomis. Iš techninės būklės aušinimo sistemos, "variklio veikimo patikimumas ir ekonomiškumas labai priklauso.


VAZ 2110 aušinimo sistemos konstrukcijos aprašymas, galimi jo sutrikimai. Proceso įrangos pasirinkimas ir ventiliatoriaus šalinimo proceso tyrimas. Vidaus degimo variklio aušinimo sistemos diagnostika ir jos skalbimo įrengimas. kursinis darbas, pridėtas 19. 12. 2011


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.