2017 m. birželio 27 d., antradienis

Mano mėgstamiausias name svetainėje


Mano mėgstamiausias name svetainėje

Šiame straipsnyje bandysiu išsakyti savo patirtį rudenį rūpinantis rožėmis, taip pat pasakysiu, kaip parengti ir padengti rožes žiemai. Mums rožių vietoje demonstruojamas tikrai nuostabus siekis žydėti priešingai viskam.


Mano mėgstamiausias name svetainėje

Vėliau kaimyninė dachos sekcija tapo mūsų nuosavybe, todėl mes tapo 16 hektaro savininku. Kai kilo klausimas dėl patalpų plėtojimo, pasirinkote labiausiai biudžeto variantą. Į mažą medinį namą patys pastatė 20 m2 kambarį su mansardo grindimis ir balkonu, taip pat sandėliukas iš putplasčio blokelių. Šiais metais sienos buvo išklotos šaligatviais, stogas buvo padengtas metaline stogo danga, kuri pagerino mūsų namus.


Mano mėgstamiausias name svetainėje

Ir tai taip pat galima užsisakyti šeimininkai (daugiau nei 15 rūšių, yra retas), rudens Astra, Phlox, balta Vilkdalgis (labai stiprus ir malonus kvapas), gelsvai rudos spalvos ekstravagantiškas rainelės (labai retai), SIBIRO rainelės (violetinė), mėlyna ir balta Plisuotos iris ir tt


Mano mėgstamiausias name svetainėje

Daugelis miestelių pritraukia gamta. Jūs tikrai gali pasivaikščioti į parką arba eiti į mišką, bet daug gražiau išeiti už savaitgalį name, kur ne minios ir beveidžiai akmeninių namų, kur oras yra naujesnis ir švaresnis akyse, ir paukščių dainavimas yra tiesiog įtaigus.


Mano mėgstamiausias name svetainėje

Olga ačiū, mano vyras pažvelgė ir parodė, kaip padaryti kamuoliukus, pažadėjo padaryti kai mne. Muzhu tikrai patiko jums, jis sakė labai gražus ir žiūrėti vaizdo įrašus atsipalaiduoti sielą.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.