2017 m. birželio 30 d., penktadienis

Buto renovacija


Buto renovacija

Sveikinu visus dalyvavusius ir neprisijungusius forumo dalyvius! Aš rizikuosiu pastatyti vonios kambarį ir tualetą, nors Dievas žino, kodėl aš tai darau ir kur man toks drąsus. Mano debiutas apie tai (aš . . .


Buto renovacija

Pirmiausia norėčiau padėkoti visiems, kurie man padėjo ir dalyvavo diskusijose. Labai ačiū už jūsų idėjas, kritiką, vizualizaciją, patarimus, nuomones ir paramą. Visi absoliučiai forumo vartotojai ačiū už neįtikėtiną gražių nuotraukų skaičių ir dalijimąsi patirtimi bei jų butų durų atidarymą.


Buto renovacija


Buto renovacija

Labanakt, aš nusprendžiau gal kas nors bus naudinga mano postą, ypač tiems, kurie mėgsta mane, pradėti remonto didžiausias procentas, kuris laikė tai atsuktuvas bijojo prisukti elektros lemputę į liustra, ir net nežinojau, tualetas įrenginio, nusausinkite, o Bulgarų žodis girdimas tik garsiai.


Buto renovacija

Pagrindinis uždavinys pirmojo remonto etapo, kurį aš suformulavau sau - parengti butą už tepimo lygintuvą. Atlikite viską, kas tada bus neįmanoma arba per sunku - prijungti visus vamzdžius, grindų elektrikus, kanalizaciją ir pakeisti baterijas. Iš pradžių norėjau pakeisti tik virtuvės radiatorių. Faktas yra tas, kad žmona norėjo, kad darbinis virtuvinis paviršius išliktų palei langą. Taigi, akumuliatorius bus uždarytas viršuje su stalviršiu - taigi baterija turi būti baterija virtuvėje, pageidautina bimetalinė.


Turiu pasakyti, mano žmona ir aš neturiu jokios profesinės santykius arba statyti ar remontuoti. Tipiniai intelektualinio darbo darbuotojai. Tačiau bute remontas nusprendė padaryti savo. Pirma, norėjau sutaupyti pinigų. Ir antra, aš girdėjau apie daugelį "profesionalių komandų" darbą, kuris taikomas tik vienas žodis, "šiukšlių". Tvirtai tikiu, kad tai, kas padaryta savo rankomis ir už save, negali būti blogiau nei bus Notorious "Master ekspertai" kovoja gana milžiniškos pinigų.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.