2019 m. lapkričio 4 d., pirmadienis

"Dacia 1300"



"Dacia 1300"

1999 m. "Dacia" buvo priversta vėl atnaujinti 1310 modelį. "Liberta" atbulinis automobilis buvo užbaigtas 1996 m. , Tačiau sedanas ir universalas pagamintas iki 2004 m. Pikapas buvo pagamintas iki 2006 m. Gruodžio mėn. Paskutinis modelis 1310 sedanų ir vagonų kėbuluose buvo pavadintas atitinkamai "Berlina" ir "Break".


"Dacia 1300"

1999 m. "Dacia" buvo priversta vėl atnaujinti 1310 modelį. "Liberta" atbulinis automobilis buvo užbaigtas 1996 m. , Tačiau sedanas ir universalas pagamintas iki 2004 m. Pikapas buvo pagamintas iki 2006 m. Gruodžio mėn. Paskutinis modelis 1310 sedanų ir vagonų kėbuluose buvo pavadintas atitinkamai "Berlina" ir "Break".


1989 m. Visi Dacia modeliai (CN1 serija) buvo pertvarkyti. 1992 m. Šeima buvo papildyta ekonomiškesne "Dacia 1210" versija, kurios gamyba truko ilgai. 1993, iš 1310 šeimos praėjo kitą dizaino sukūrimui (serija CN2), kitas - 1995 metais (CN3), o paskutinis - 1998 metais (CN4). Gamybos keleivių versijų apie R12 platforma buvo nutrauktas 2004, 2005 sutrumpinti komercinių Paėmimas spaudai.


1989 m. Visi Dacia modeliai (CN1 serija) buvo pertvarkyti. 1992 m. Šeima buvo papildyta ekonomiškesne "Dacia 1210" versija, kurios gamyba truko ilgai. 1993, iš 1310 šeimos praėjo kitą dizaino sukūrimui (serija CN2), kitas - 1995 metais (CN3), o paskutinis - 1998 metais (CN4). Gamybos keleivių versijų apie R12 platforma buvo nutrauktas 2004, 2005 sutrumpinti komercinių Paėmimas spaudai.


Šalies vadovybė, vadovaujama Nicolae Ceausescu šešiasdešimtmečiuose, buvo kur kas labiau pro-vakarietiška nei valdanti nomenklatūra Tarybų Sąjungoje ir net NDP. Ir jei "mūsų" dėl politinių priežasčių, atsisakė bendradarbiauti su "Renault" naudai italai, iš Dakai paveldėtojai, laikomas pirmuoju pasiūlymą Fiat, Alfa Romeo, "Peugeot" ir Ostinas, galų gale vis tiek nepraleido progos ir įsigyti licenciją už "automobilis ateities", - perspektyvus modelis R12, kuris tuo metu, kai pati kompanija "Renault" sukūrė tik R117 projektą.


Šalies vadovybė vadovauja Nicolae Ceausescu septintajame dešimtmetyje skyrėsi kur kas daugiau provakarietiškos nei valdančiosios nomenklatūros Sovietų Sąjungos, ir netgi Lenkijoje. Ir jei "mūsų" dėl politinių priežasčių, atsisakė bendradarbiauti su "Renault" naudai italai, iš Dakai paveldėtojai, laikomas pirmuoju pasiūlymą Fiat, Alfa Romeo, "Peugeot" ir Ostinas, galų gale vis tiek nepraleido progos ir įsigyti licenciją už "automobilis ateities", - perspektyvus modelis R12, kuris tuo metu, kai pati kompanija "Renault" sukūrė tik R117 projektą.


1300 m. , Kuris buvo pervadintas į 1310 m. 1982 m. , Buvo populiariausias automobilis Rumunijos gatvėse nuo 1969 m. Iki dešimtojo dešimtmečio vidurio. Tai buvo grindžiama "Renault 12" ir iš tikrųjų vis dar yra geriausiai parduodama transporto priemonė šalyje, kurioje per metus išaugo 1 599 730 automobilių.


1300 m. , Kuris buvo pervadintas į 1310 m. 1982 m. , Buvo populiariausias automobilis Rumunijos gatvėse nuo 1969 m. Iki dešimtojo dešimtmečio vidurio. Tai buvo grindžiama "Renault 12" ir iš tikrųjų vis dar yra geriausiai parduodama transporto priemonė šalyje, kurioje per metus išaugo 1 599 730 automobilių.


Crang


Crang


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.