2018 m. lapkričio 18 d., sekmadienis

Komfortas namuose meistriškumo klasėje


Komfortas namuose meistriškumo klasėje

Tai nuostabi, kaip daug įdomių, įdomių ir labai paprastas idėjas mūsų galvų :) Aš visiškai absorbuojamas sukurti jaukumą namuose procese :) Aš siūti roman atspalvių natūralaus lino (užuolaidomis, ir iš tiesų, išskyrus žaislų, nieko mano gyvenime yra ne supynė). Aš apmąstyti lentynos, vonios kambarys, beprotiškai noriu ten įsikurti dideli paparčiai :) virtuvėje žalia kampe azalijos. Prieškambario yra kažkas įdomus šlepetės :) Vis kiekvienas pasirašyti savo yacheechku :) Bet kokiu atveju, radau tiek daug įdomių dalykų, dėl neto! Aš noriu su jumis pasidalinti :) Pasirodo įvairios podborochka! Be to, matau kenčia padaryti kažką sau :) Labai, labai daug meistriškumo pamokas :) Viskas išradinga - tai paprasta :) įsitikinsite patys!


Komfortas namuose meistriškumo klasėje

Mano namai yra mano tvirtovė! Ir todėl tu nori, kad jis būtų jaukus. Kartais paprasčiausios smulkmenos gali padėti padaryti iš įprasto kambario, vietos, kurioje norite būti, atsipalaiduoti, praleisti laiką atskirai ir įmonėje.


Komfortas namuose meistriškumo klasėje

Šiandien mes jums įrodysime, kad daug lengviau namuose atlikti savo paties rankomis įdomiausius amatininkus, negu atrodė nesudėtingi rankų mėgėjai. Kad suprastumėte jo pagrindus, jums reikės ne mažiau kaip improvizuotos priemonės, įgūdžių ir laiko. Tuo pačiu metu gausite originalius produktus, kurių nematysite niekur kitur, išskyrus jūsų interjerą.


Kiekvieno žmogaus namai yra tvirtovė, apsauganti nuo nelaimių ir nemalonių gyvenimo momentų. Atvykstant namo, ar vyras, ar moteris, jo savininkas pirmiausia nori atsipalaiduoti, o ne galvoti apie problemas ir rūpesčius. Štai kodėl taip svarbu yra ramybė ir komfortas namuose. Kiekviena šeimininkė turi savo paslaptis ir būdus, kaip įsitikinti, kad jos butas yra pilnas šviesos ir džiaugsmo. Ir senais laikais ji buvo moteris, kuri buvo laikoma šeimos židinio ir laimės globėju.


Pagaliau man rankos pasiekė prijungti adatų juostą - paprasčiausią iš "močiutės kvadrato". Tačiau, kai pažvelgiau į idėjas internete, norėjau susieti dar du nėrimo kabliukus, todėl man jie patiko. Ir, žinoma, aš dalinčiu su jumis nuotraukas, diagramas, apibūdinimus, meistriškumo kursus ir vaizdo įrašus iš įvairių gražių lovų, paprastų ir juokingų.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.