2018 m. birželio 9 d., šeštadienis

Prekybos centro dizainas


Prekybos centro dizainas

Norint sukurti sėkmingą prekybos centro projektą, reikalingas daugelio specialybių specialistų bendradarbiavimas: rinkodaros specialistai, technologai, dizaineriai, dizaineriai ir, žinoma, patys prekybininkai. Pirmajame artėjime prekybos centrų, prekybos ir pramogų kompleksų projektavimas yra planuoti klientų srautus, sukurti patogias emocines sąlygas pirkėjams, patogias sąlygas nuomininkams. Svarbus vaidmuo projektuojant yra pastato eksploatacijos paprastumas ir išlaidos.


Prekybos centro dizainas

Kurti daugiausia sėkmingą parduotuvėje ar prekybos centre, priklauso nuo to, kaip teisingai įvertino situaciją, ir priskirti užduotis kiekvienam dalyviui procese - architektai, statybininkai, dizaineriai, inžinieriai ir technologai, įrangos tiekėjų, konsultantai, specialistai komercinio nekilnojamojo turto. Kaip kurti mažmeninės savybių patirtimi Rusijoje, dar tik pati pradžia prie šio skyriaus pradžioje norėtume papasakoti apie labiausiai paplitusių klaidų, susijusių su projektavimo proceso organizavimą.


Prekybos centro technologija yra ne mažiau sudėtinga nei kai kurių gaminių technologijos. Iš tiesų, ši technologija yra didelių pajamų gavyba iš šio regiono. Prekybos centrų savininkai, turintys gerą koncepciją ir planavimą, gauna kokybiškas nuomojamąsias vietas. Todėl jie sugeba pelnyti stabilias pozicijas miesto komercinio nekilnojamojo turto rinkoje, pritraukti federalinius operatorius, išlaikyti aukštą nuomos kainų lygį ir užtikrinti ilgalaikes pajamas.


Bet kurio daugiaaukštės mažmeninės prekybos patalpos atveju rimtas uždavinys yra pritraukti pirkėjus į viršutinius aukštus. Projektavimo etape svarbu teisingai nustatyti vertikaliųjų komunikacijų vietą ir pasirinkti vertikalių komunikacijų tipą bei parduotuvės veikimo etapą - užtikrinti veiksmingą prekių grupių pasiskirstymą grindimis. Jei tai nebus padaryta laiku, "viršutinių aukštų" užduotis neišvengiamai tampa problema.


Prekybos centro projektavimas yra atsakingas procesas, reikalaujantis glaudesnio ir gerai koordinuoto įvairių sričių specialistų bendradarbiavimo: dizainerių ir rinkodaros, dizainerių ir technologų, statybininkų ir prekybininkų.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.