2018 m. gegužės 1 d., antradienis

Profesionalus amerikietis


Profesionalus amerikietis

Skalbimo langų ir stiklų, fasadų izoliacija, sandarinimas, elektros darbai, remonto balkonais, montavimas ir remontas Apšvietimo sistemos - tai ne pilnas asortimentas užduotis, kurios pritraukia tuos, kurie nebijo dirbti aukštyje. Klientai - statybos įmonės, pramonės įmonės, būsto biurai, miesto / rajono administracijos ir kt.


Profesionalus amerikietis

Tuo pačiu metu dangoraižio atlikto darbo pobūdis gali būti visiškai įvairus (įvairūs projektavimo darbai, restauravimas, izoliavimas, montavimas, išmontavimas, suvirinimas, dažymas, plokščių montavimas ir kt. ).


Profesionalus amerikietis

Ar žinote, kad pramoninio alpinisto profesija yra ne tik įdomi, bet ir gana sudėtinga? Norint, kad esate puikus pramoninis alpinistas, turite turėti teorines ir praktines žinias, o svarbiausia - sugebėti juos harmoningai derinti darbo procese.


Profesionalus amerikietis

Jei nuspręsite pabandyti dirbti pramoninio alpinizmo srityje, turite prisiminti, kad tai yra daugiausia sunkus darbas, nepaisant visų atrodytų romanų. Darbas aukštyje visuomet yra sunkus ir pavojingas, jūsų gyvenimo ir kitų žmonių gyvenimo saugumas susideda iš daugelio veiksnių, todėl visada turėtumėte žinoti ir laikytis visų saugos taisyklių.


Profesionalus amerikietis

Pramoninis alpinizmas yra sudėtingas verslas, bet gana įdomus. Aišku prisiminkite tą dieną, kai pirmą kartą "pakabintas" aukštybiniame pastate. Buvau studentas ir draugas, kuris buvo tik pradeda įsitraukti į Aukštuminiai darbo, pasiūlė man pabandyti. Norėdami patikrinti, ar buvau pasiruošęs, jis paėmė mane ant 24 aukštų aukštybinių danga, davė sistemą, fiksuotojo ryšio ir sakė: ". Pasivaikščiojimas" Po kelių abejonių, aš sustiprino nuo stogo prie parapeto ir atsisėdo ant specialaus stovo. Vėliau aš sužinojau, kad normalūs žmonės palaipsniui didinti aukštį, pirmąją dviejų aukštų namą, tada aukščiau ir aukščiau. Bet dėka tokio bandymo, aš praleidau keletą etapų mokymo ir iš karto gavo iki rimto darbo, jūs pasitikite tik patyrę alpinistai.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.