2018 m. gegužės 3 d., ketvirtadienis

Monolitiniai individualių namų atsiliepimai


Monolitiniai individualių namų atsiliepimai

Tarp daugybės skirtingų pastatų pastatų pastatų, kuriuos savo šimtmečius sukūrė žmonės, metodai yra geriausias būdas sukurti tvirtas gelžbetonio konstrukcijas. Visai nenukrypstant nuo kitų technologijų orumo, verta paminėti, kad šiandien nekilnojamojo turto rinkoje užimama pirmaujančių pozicijų pastatai, pastatyti pasitelkiant betonu užpildytą sutvirtintą narvą. Tačiau monolitiniai namai turi privalumus ir trūkumus. Tai pastatai, pastatyti pilant gatavą betono mišinį į specialų klojinį, kurio viduje yra sumontuotas sutvirtinantis narvas. Todėl gaunamos tvirtos, besiūlių konstrukcijų arba jų atskirų elementų (pamatų, sienų, grindų).


Monolitiniai individualių namų atsiliepimai

Apie savo namus, su vyru ir aš pradėjau svajoti apie skaitant atsiliepimus apie monolitinį privatų namą. Ir neseniai, pagaliau, jie nusprendė pasitraukti iš miesto. Po ilgų bandymų suprasti visus savo namų statybos trūkumus ir kompetentingos statybos komandos iešką, jie atėjo į įmonę "EcoDomoStroy". Mes sužinojome, kad modernus namas pastatomas greitai ir kokybiškai, atsižvelgiant į klientų atsiliepimus.


Monolitiniai individualių namų atsiliepimai

Monolitinės konstrukcijos metodas atėjo į ekonominę klasę iš brangesnio pramonės sektoriaus. Tarp potencialių būsto pirkėjų yra dviratis, kad monolitiniai namai yra geresni nei skydinių namų. Dėl pagrįsto klausimo "Kodėl?", Visi tik nusiskundžia pečiais. "Visi tai mano", yra jų pagrindinis argumentas. Išskleiskime visas lentynas, kurių namai yra geresni, monolitiniai arba skydai.


Aš turiu labai nedaug principų. Bet tie, kuriuos turiu, yra šventi. Aš ne draugas, aš nesu tarnas, aš katė, aš einu ten, kur noriu, einu pats (su)


Panevėžio namas - namas yra pristatytas, puikus išplanavimas, puiki vieta, 4 arba 7 aukštų 11 aukštų du atrakcionai. Matomi trūkumai - skydas, blogas tinkas. Žinoma, taip pat yra nematomi ar matomi, bet mes dar jų nematėme.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.