Variklinių transporto priemonių sudaro darbų trikčių komplekso atkuriant ar pakeitimo dalių komponentų ir agregatų. Pagal atliktų darbų tikslą ir pobūdį buvo nustatytos dvi pagrindinės remonto grupės: a) eksploatacinė (garažas) ir b) kapitalinis remontas. Operacinės remontas skirstomi į dabartinę transporto priemonių remonto ir einamojo variklio techninę priežiūrą. Kapitalinis remontas yra padalintas į didžiausių automobilių remonto ir kapitalinio remonto vieneto.
Pagrindiniai automobilio, kuriame atliekama įprastinė techninė priežiūra, dalys yra pakaba, rėmas, kabina. Dažnai šie agregatoriaus gedimai yra nedideli, todėl galima ir toliau valdyti automobilį, nenaudojant remonto. Bet tai yra neteisinga ir pavojinga pozicija. Nedidelis sutrikimas, jei jo laiku nebus pakoreguotas, būtinai pablogės. Ir tai gali sukelti rimtų gedimų ir net nelaimingų atsitikimų, dėl kurių reikės paskambinti krovininiu vilkiku.
Variklinių transporto priemonių, o ne prevencinės priežiūros darbus atlikti kaip reikalaujama, kaip remonto skiriasi savo turiniu ir jų poreikis kyla sporadiškai. Dėl remonto automobilis (vieneto) poreikis nustatomas pagal jo techninę būklę per pagamintų po kiekvieno minimalaus remonto apyvartumo rinkinys kontrolės patikrinimų.
Per eksploatavimo transporto priemonių dalių ir agregatų palaipsniui dėvėti, todėl keičia savo veiklos: padidėjęs atstumus tarp poravimosi dalių padidina eksploatacijos medžiagų (degalų, alyvos, vandens ir kt . . . ) blogėja vairavimą sąskaita.
Remontas - tai automobilio eksploatacinių savybių atkūrimo ir priežiūros procesas, pašalinant gedimus ir gedimus, atsirandančius darbe arba nustatant techninės priežiūros metu. Remontai atliekami pagal poreikį, t. Y. Po gedimo ar sutrikimo atsiradimo arba pagal planą - per tam tikrą važiavimą ar automobilio laiką (prevencinis remontas).
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.