2018 m. gegužės 27 d., sekmadienis

Ar aš turiu izoliuoti lodžiją?


Ar aš turiu izoliuoti lodžiją?

Merginos, kiek jums tai kainavo? Tai ne balkonas, bet lodžija. 4 sekcijos tiesia linija. Kartu su įrengimu, kiek išleidžiate ir kokį profilį? Dalintis pliz. Ir dabar aš vadinu įmones, kad kaina sklinda keista. *** tema buvo atidėta iš bendrosios įmonės konferencijos: susibūrimai


Ar aš turiu izoliuoti lodžiją?

Bet tikrai - kodėl izoliuoti balkoną? Žmonės padarė tą patį (ir apdaila, bet tiesa vis mažiau ir mažiau), jų balkonai yra klojiniai ir nieko. Viskas gerai, viskas gerai. Balkonas - yra balkonas, ką galite paimti iš jo? Mažas kambarys - ką daryti su sodu?


Ar aš turiu izoliuoti lodžiją?

Nepriklausomas lodžijų prisijungimas ir atšilimas yra visa istorija, turinti papildomų konstrukcijų, sudėtingų technologijų ir popieriaus biurokratijos jūrą. Ir su nenuspėjamu rezultatu: atsitinka taip, kad po viso darbo izoliuotos sienos iškyla po stiklo, langų rankenos yra per dideli, o kondensatas lašinamas iš lubų. Mes pasakysime jums, kaip padaryti lodžiją pilną buto dalį ir nesigailėk!


Ar aš turiu izoliuoti lodžiją?


Ar aš turiu izoliuoti lodžiją?

Apskritai turėjau balkonas ant paskutinio buto, net ir balkonas ir lodžija aplink visą perimetrą kvartry, aš otsteklila stiklo langai, ir aptraukė blokus, spalvos dažus ir Napoli įdėti plytelių. Tai buvo vasara, apskritai rudenį atėjo ir įdomus prasidėjo kondensacija dideliais kiekiais !! Ant vandens grindų beveik šaukštelyje! Rezultatas, viskas sugadino ir žydėjo, grybai augo !!!!!!!!!!! Apie pelėsio sakiau nieko ((žiemos balkonas visada buvo uždarytas, ir ant sienų, ir ant grindų buvo ledas. Aš suprato šią pamoką ir nusprendė naujame bute daryti dalykus protingai))


Visos medžiagos šioje svetainėje yra saugomas autorinių teisių ir gretutinių teisių ir negali būti kopijuojami arba naudojami bet kokiu būdu be raštiško autorių teisių savininkas, pateikdamas aktyvią nuorodą pagrindiniame portalo puslapyje Eva. Ru (www. eva. ru) šalia su panaudotomis medžiagomis. Reklaminių medžiagų turinys redakcinė komanda nėra atsakinga. Žiniasklaidos registracijos liudijimas El № ФС77-36354 nuo 2009 m. Gegužės 22 d. V. 3. 4. 212


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.