Pedagoginiame procese planavimas yra glaudžiai susijęs su dėstymo užduotimis. Jei planuojate ilgą laiką, rytoj planuoti negalėsite. Galų gale tai yra bendri tikslai ir ateities prognozės, leidžiančios numatyti intelekto, interesų ir studentų elgsenos pokyčius. Bendrą normą nustato darbo ir edukacinės programos. Įgyvendinimo lygis tam tikrame mokymo etape, metodai, būdai ir priemonės, kaip tai pasiekti, yra planavimo dalykas, kuriame atsižvelgiama į realias sąlygas.
SANTRAUKA dizainas kokybės vertinimo aukštosios mokyklos absolventas technologija lemia buvimas anksto pradinį Priežastis: mokymo išlaidos; personalo, materialinės ir techninės įrangos ir metodinės paramos švietimo procesą; švietimo gaires ir strategiją, tikslus ir profesinio rengimo turinį; socialinė tvarka specialistui; paklausa švietimo paslaugų rinkoje; situacija darbo rinkoje; specialisto modelio (standarto) atitikimas švietimo standartams. Apskaita pradinio bazę sukurti diagnostikos metodų ir technologijų sistemą, siekiant sukurti stebėseną ir vertinimą profesinio mokymo kokybę.
Bibliografija nuoroda į straipsnį: A. Шилягин. Didaktiniai informaciniai kompleksai pedagoginio dizaino aspektu // Šiuolaikinė pedagogika. 2015. № 10 [Elektroninis ištekliai]. URL: http://pedagogika. snauka. ru/2015/10/4959 (atskaitos data: 2014-04-10).
Pedagoginė projekcija yra bet kurio mokytojo funkcija, ne mažiau reikšminga nei organizacinė, gnostinė (turinio paieška, sąveikos su studentais metodai ir priemonės) ar komunikacinė.
Pedagoginis dizainas yra preliminarus pagrindinių mokytojų, studentų, o kartais ir tėvų veiklos detalių kūrimas. Bet kokiam mokytojui tai yra ne mažiau svarbi funkcija nei organizacinė, komunikacinė ar gnostinė (turinio paieška, metodai ir sąveika su mokiniais).
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.