2018 m. balandžio 16 d., pirmadienis

Naujas aklumas iki senojo


Naujas aklumas iki senojo

Mums paklausta: "O, diena / vakaras!" Gerbiamas Eugenijus, man reikia pagalbos patarimų . . Suprantu, kad tai geriau daryti iš naujo, vyksta per senas. Bet mano situacija yra tokia: aš esu 60 metų, aš viską sau, niekas padėti, todėl aš negaliu ardyti senas. Guess apšiltinti pamatai polinorom, tada eikite palei senųjų keršto polinorom įtrūkimų tose vietose, su plonu sluoksniu, tada senas aklas plotas 10cm pripilk smėlio pašiūrėje, sutankintas, įdėti penopolisterolnye plokštelę, o tada visi kaip aprašyta jums.


Naujas aklumas iki senojo

Aklųjų srityje aplink pastatą griauti, krekingo ir ataugų augmenijos jose pagal laiką įtakos - dažnas reiškinys. Ypač jei danga buvo nustatyta pažeidžiant statybos technologija. Jei yra problema, kad aklai srityje aplink namą savo rankomis arba su kompetentingų darbuotojų pagalbos remonto reikia greitai praleisti, nes aklas plotas turi svarbų vaidmenį - apsaugoti pamatus nuo kritulių ir formavimosi žalos skverbtis per stiprių šalčių.


Naujas aklumas iki senojo

Remdamiesi savo finansinėmis galimybėmis, turite elgtis. Mano nuomone, bus geriau nutiesti visus akmenis ant smėlio pagalvėlės. Jei senoji akloji zona nesikeičia lygiu, tai gali likti. Gatvių medžio grindų nereikia pamėginti - visų rūšių pelių, gyvatės ir vabzdžiai gatvėje bus tokioje grindyse, bet jūs to norėtumėte?


Naujas aklumas iki senojo

Otmostku turėti apie 10cm kad storį, yra įtrūkimų (ne armuoti) ir paprastai krekingo į žolės daiginti ir daigintų žolės tose vietose, tarp sienos ir aklai srityje. Užduotis pakylėti. Molio dirvožemio, vandens skaitiklių 10


Jei senas aklas plotas podrepetirovat sunaikinta ir tai nepadeda, tada mes patarčiau jums imtis jį išskiria ir statyti iš naujo. Nes jos pagrindinis tikslas - yra didžiausia pramoga vandens nuo pamatų, jei jis yra perduoti vanduo nėra per daug gerai, kad pastatas gali atsipalaiduoti per tam tikrą laiką. Statyba aklųjų zonų nereikalauja didelių finansinių išlaidų, ir laikas nebus daug išleisti, tačiau tai duoda daug naudos.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.