2018 m. balandžio 2 d., pirmadienis

Bendro naudojimo butai


Bendro naudojimo butai

Situacija yra tokia, yra dviejų kambarių butas. Jis padalijamas vienodai tarp dviejų savininkų. Viename kambaryje mes gyvename su mergina (yra savininkas), o antrasis savininkas atsisako savo kambario. Tai užima vaikiną su mergina (vyru ir žmona). Tiesiog neįmanoma su jais gyventi, jie nuolat viską išsklaido, šiukšlių, garsiai klausosi muzikos, nevalgyk.


Bendro naudojimo butai

Mes gyvename bendrame bute, jis yra privatizuotas trims savininkams. Mūsų dalis yra 20% viso buto ploto. Kurį laiką mes neturėjome joje gyvena ir kaimynai naudojamas virtuvėje, vonios kambarys, saugojimo patalpa, kaip jie norėjo. Kai atvykome, kaimynai atsisakė išleisti mums priklausantis plotas (buvau net virtuvėje stalo niekur įdėti). Kaip kovoti su jais, jei taikiai nepavyks? Kur galėčiau eiti?


Bendro naudojimo butai

Gera popietė! Papasakok man, prašau, ar bendruomenės apartamentuose esantys kaimynai turi teisę atlikti remontą viešosiose vietose (vonios kambaryje, koridoriuje, tualetu) savo nuožiūra ir reikalauti pusę mano išlaidų? Aš turiu kambarį bendrame bute dėl akcijų dalyvavimo teisių 12/100. Kambarys yra privatizuotas. Aš ten negyvenu, norėjau tai paimti, jie priešinasi. Kaimynė pasakė, kad padarys viską pats, kaip matys, bet jis sumokės čekius. Aš nenoriu remonto.


Bendro naudojimo butai

Gera popietė. Aš gyvenu bendrame bute. Kambaryje yra 18 kv. m. Kambarys yra privatizuotas. Kiti 2 kambariai su 11 ir 14 kvadratinių metrų ploto socialiniu užimtumu iš kaimynų. Norėjau sužinoti, kaip bendrų sričių virtuvėje, koridoriuje ir pan. Kaimynai sako, kad turi 2 kambarius - tai reiškia, kad jie užima daugiau vietos. Nors Art. 42 kalbama apie padalijimo dalį. Ty maždaug teises į šias patalpas, mes esame iš 40/60 santykiu. Prašau paaiškinti klausimą.


Kaip parduoti kambarį - blogiausias būsto rūšis, esantis bent bendrabutyje, bent butu? Kaip įtikinti pirkėją, kad bendras vonios kambarys ir virtuvė, bent trys šeimos, tai būtent tai, ko jums reikia patogiam gyvenimui?


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.