2018 m. balandžio 2 d., pirmadienis

Asociacijos forumo forumas


Asociacijos forumo forumas

Eik į bažnyčią, pasikalbėk. Kunigas pasakys, kai jis ateina. Galbūt tu turi paprašyti telefono, tada tu gali nurodyti tikslų atvykimo laiką. Pinigai - kiek bus skiriama po apeigos, tiek ir bus, bus neįskaitomi. Bet, atsiprašau, ar vis dar turite tokius akinius, krikščioniškus apartamentus, tu esi 60 metų amžiaus, tikriausiai ne mažiau, o tada 60 metų senesni yra protingesni!


Asociacijos forumo forumas

Kažkas ne visai suprato. Tai reiškia, kad šventykloje visada neturėtų būti nustatyta sakramento kaina? Pavyzdžiui, krikštu. Tik keletą kartų susitaikiau su tuo, kad krikšto šventyklose yra tam tikros kainos. Pavyzdžiui, mes krikštijome dukterį Tsaricinyje ir, kada jie pašaukė ir parašė krikštui, jie mums sakė: tai kainuoja tiek daug.


Asociacijos forumo forumas

Mūsų forumas yra vieta, kurioje nėra politikos, nes krikščionys, visų pirma dangaus piliečiai. Ši vieta skirta visiems, kurie nori išgirsti ir būti išgirsti; stačiatikių krikščionims ir tiems, kurie domina tik ortodoksija.


Dėl keleto nesenų mano gyvenimo įvykių aš buvau tvirčiau įsitvirtinęs norėdamas padengti butą, kuriame gyvename. Net norėjau ją sutampa su jo angelas dieną - liepos 24, bet vaikas dabar pas senelės, ir aš žinau, kad šis ritualas metu turi dalyvauti visi šeimos nariai. Būčiau dėkingas visiems, kurie pasidalinti kaip organizuoti šį ritualą, kuris ji turėtų būti pateikti patirties, ir gali kas nors patarti kunigas, padaręs tokias apeigas.


Ol, man tikrai patiko kunigas Abatas Posadoje (mes turime čia). Leidžiama ne ilgai, skaito maldą, apšviečia butą šventu vandeniu, kainuoja ne daugiau kaip 1000 rublių. Ir pokyčių sąskaita - jei jūs netikite ir nesiekite grynumo ir tikėjimo, manau, kad butas daug nepakeis. Jūs visada turite pradėti nuo savęs =) tai yra mano nuomonė)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.