Asfalto savybių unikalumas leidžia praktiškai ir efektyviai spręsti įvairių tikslų kelius. Asfalto klojimo technologiją reglamentuoja GOST R 54401-2011, 9128 ir SNIP (SNiP 2. 05. 02-85 ir SNIP 3. 06. 03-85), taip pat kiti norminiai dokumentai.
Asfalto savybių unikalumas leidžia praktiškai ir efektyviai spręsti įvairių tikslų kelius. Asfalto klojimo technologiją reglamentuoja GOST R 54401-2011, 9128 ir SNIP (SNiP 2. 05. 02-85 ir SNIP 3. 06. 03-85), taip pat kiti norminiai dokumentai.
Pradžioje bus pažymėti teritoriją, kurioje jis prisiėmė asfalto klojimo. Visi darbai priklausys nuo tikslu, dėl kurio danga turi būti naudojami. Taigi, už "lengva" maršrutu, kuris nėra skirtas didelių transporto srauto judėjimo reikia tik vieną sluoksnį skalda, bet ir greitkelių statybos jau reikės naudoti mažiausiai tris savo sluoksnius.
Bet kokioje kompozicijoje (neatsižvelgiant į prekės ženklą ir paskirtį) bus smėlis, žvyras, bitumas ir mineraliniai milteliai, tačiau jų procentinis santykis labai skiriasi. Pavyzdžiui, kelio dengimui reikia pridėti daug daugiau griuvėsių, kuris yra keleto dešimčių tonų trumpalaikių krovinių apsauginis komponentas. Tradiciniai vagonai ir įėjimai automobiliams praktiškai nenaudoja šio komponento arba pakeičiami nedideliu žvyru.
Asfalto klojimas turėtų būti svarstomas svarbiu požiūriu. Ypač tai susiję su visomis normomis. Mes jau svarstome, koks asfalto klojimo lygis. Svarbu sustoti ir kaip jie naudojami ir ar jie visi laikosi. Jei staiga nukryps nuo normos, asfalto darbas gali būti daug blogesnis ir mažiau efektyvus. Asfaltas yra danga, kuri yra labai patogu. Jis turi daugybę teigiamų pusių. Pirma, asfalto padėties procesas yra labai greitas ir prieinamas. Medžiaga nėra brangus, greitas džiūvimas ir pan. Jei laikysitės visų normų ir standartų, tai truks labai ilgai.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.