2018 m. balandžio 17 d., antradienis

Ar į plyte galima pastatyti plyteles?


Ar į plyte galima pastatyti plyteles?

Gera popietė! Mano nuomone, geriau iš karto įdėti plyteles. Galiu pasakyti iš patirties, kad neatitiko problemų su plytelių dėl susitraukimo namo, bet problemų su remonto vonios po butas buvo renovuotas visiškai. Tai labai sunku, be dulkių ir purvo įdėti plyteles gyvenamųjų butą ne pristatyti tam tikrą nepatogumą nuomininkams ir kaimynams. Ir nepamirškite apie įstatymą, tai aš apie tylos laikymąsi)))) nuoširdžiai.


Ar į plyte galima pastatyti plyteles?

Dėkojame! Poleznogo. Podskazhite daug išmokau, prašome, jei aš patyrė paslaugų kambarys (drabužinė), iš koridoriaus į salę Studio Apartment, taip padidinant virtuvės plotas ties koridoriaus sąskaita, tai bus labai brangu sutinkate?


Ar į plyte galima pastatyti plyteles?

Toks klausimas, kas atliko naujo pastato renovaciją iš karto po namo pristatymo? Visų pirma rėmo blokas. Vis dar išgąsdinti, kad jei yra požemine automobilių stovėjimo aikštelė, ten tikrai bus įtrūkimų namuose


Ar į plyte galima pastatyti plyteles?

Gera popietė. Pagalba, prašau, patarimas. Po vestuvių mano vyras ir aš persikėlėme į naują butą. Namas buvo pavesta neseniai, 2013 m. Rugpjūčio mėn. Pradėjo remontuoti. Kaimynė įspėjo, kad dar neįmanoma įdėti plyteles į vonios kambarį. namas paklaus. Ir aš nenoriu dažyti sienų. Pasakyk man, kaip greitai galėsiu remontuoti vonios kambarį ir ar tikrai turėčiau tikėti tokiomis istorijomis? Ar yra kokių nors kitų apdailos?


Ar į plyte galima pastatyti plyteles?

Aš nusipirkau butą naujame pastate, namo pusmetį nuo pristatymo datos. Kyla klausimas, kada galima molio vonios sienas su keraminėmis plytelėmis. Jie sako, kad namas turi susitraukti, kad plytelės gali įtrūkti. Dabar sienos yra dažytos akriliniais dažais, o kampuose visa tai įtrūkusi. Jis iškvietė skelbimą laikraštyje plytelių klojimo meistrui ir paprašė šio klausimo. Jis atsakė, kad jis pastatė plyteles naujose pastatuose, niekas dar neparūmėjo, bet aš vis dar abejoju.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.