Mūsų atveju Švedijos LSTK garažas gaminamas standartine apdaila. Išorinės sienos pagamintos iš tvirto C-20 gofruoto kartono. Vidinės sienos pagamintos iš C-8 profiliuotos plėvelės. Profilio lakštas apskritai yra puikus pasirinkimas, nes jis nėra apšviestas ir lengvai prižiūrimas. Pakanka plauti vandeniu pavasarį ar vasarą.
Stogai su vienu rampa - pasirinkimas, kuris idealiai tinka garažų įrengimui. Švelniai nuolydžus paviršius plačiai paplitęs tėvynėje yra autoritetingai užpildytas tvirtais mūriniais pastatais ir mažais rėminiais dėžėmis.
Prieš pradėdami statyti dugno stogą, pirmiausia turite paruošti garažo projektą. Projekto esmė - stogo nuolydžio nuolydžio kampo apskaičiavimas. Viengubas garažo stogas turi būti suprojektuotas ir sumontuotas taip, kad atmosferos krituliai būtų kuo mažesni.
Labai sunku susitikti su gyvenamu pastatu su balno stogu. Dažnai ši konstrukcija naudojama negyvenamiesiems pastatams statyti. Tai yra vonios, garažai, tvartos, pavėsinės ir kt. Šio tipo stogo naudojimas nėra atsitiktinis. Galų gale, jo projektavimas ir montavimas reikalauja minimalių žinių, laiko ir pastangų. Su priekine siena, vienas šlaitas vizualiai primena trikampį. Ir tai, kaip žinote, yra labiausiai stabili figūra. Kai kurie gali pasakyti, kad tai yra blogas skonis, tačiau daugelis sutiks, kad šis stogas atrodo ne blogiau nei kiti.
Turint automobilį nėra vienintelės priežasties tapti garažo savininku. Žmogui tai yra antroji namas, ypač jei jis padarytas pats. Problemos ekonominė pusė atlieka svarbų vaidmenį daugelyje projektų studijoje. Pasirinkimas pamatų tipo, sienoms medžiaga yra visada yra lydimas ieškant praktinio stogo konfigūracijos. Statybinis stogas yra geriausias būdas sumažinti statybos išlaidas. Leidinys skirtas prie projektavimo ir statybos slopintą dizaino niuansų.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.