2018 m. vasario 26 d., pirmadienis

Dacia logan mcv 1 5 dci apžvalgos


Dacia logan mcv 1 5 dci apžvalgos

Ir čia, registruodamas kreditą, automobilis atšaukiamas. Kadangi man buvo nuvažiuota iš Europos ir neturėjo paslaugų istorijos, man buvo nusiųsta paslauga draugams dėl diržų priežiūros ir keitimo. Kažkas įtartinai neatskleista. Kėbulo remontas anksčiau nebuvo automobilyje, variklis nebuvo atidarytas, priekiniame buferyje buvo tik gerai užplombuotas griovelis (ir niekur neįsivaizdavome). Išorinis remontas nematomas tik iš lifto. Nedelsdami pastumkite vilkiką, mes nuolat traukime priekabą dirbdami ir naudodamiesi serviso vieta žvejybai laivu.


Dacia logan mcv 1 5 dci apžvalgos

Vaikinai, aš pirmą kartą išgirdo jį lengvųjų automobilių įdėti sukimo podvesku. Govoryat jis yra stiprus, bet labai brangus, jei, ar ši mašina po sunkios polamaetsya. Goditsya pervežti krovinį (produktai (~ 800 kg))?


Dacia logan mcv 1 5 dci apžvalgos

Atnaujintas universalas "Dacia Logan MCV" gavo naują dizaino priekį. Septynių vietų automobilis turėjo kitus priekinius žibintus, modernizuotą radiatoriaus grotelę (kaip "Dacia Sandero") ir visiškai pakeistą priekinį bamperį. Iš galo atnaujintą automobilį gali atpažinti naujas bamperis su integruotais kataporų reflektoriais.


Dacia logan mcv 1 5 dci apžvalgos

Ką man patiko Logan dCi (po pirkimo aš paaiškinsiu) 1. Vartojimas 2. Priekaba 3. Bagažo skyrius 4. Erdvus salonas 5. Tema su "Renault Assist" Ką nepatinka 1. 15 sekundžių iki dešimčių žudo !!! Tikiuosi iš forumo teisingumo, kurie teigia, kad dyzeliniai taksi. 2. Keleivių transformacijos stoka. (laikas nuo laiko mašina turi įkrauti) 3. Slapyvardis darbe Lohan (anksčiau buvo Anusovod). Tai juokauja. Leisk jiems pamaitinti savo BU mersami ir boomers - man reikia automobilio važiuoti.


Kodėl Loganas ir netgi namas? Aš ieškojo naudingos automobilio. Jame būtina, kad mano, o paskui dar šešių mėnesių amžiaus vaikas nebūtų sunkus, būtų pakankamai paprastas savarankiškai ir bent kažkaip prisitaikęs prie mūsų kelių. Kaina taip pat buvo svarbi. Jūs netikėsite, bet dabar galiu patvirtinti, kad "Renault" yra pakankamai patikimas automobilis, tinkamas įsigyti.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.