Ryšių inžinierius ar inžinierius projektuoja geležinkelius, eismo jungtis, tiltus ir tunelius geležinkeliams, tiltui ir tuneliais, taip pat organizuoja jų statybą, techninę priežiūrą ir remontą.
Kaip pranešė darbuotojai, šiandien yra pirmoji diena, kai jiems atvyko įmonės atstovas, kuris įdarbino juos darbui. Jis pradėjo uždaryti drabužius. Po paskelbtos sumos pusantro karto mažiau nei pažadėjo, jie nusprendė skambinti žurnalistus. Su užimtumu visi vyrai buvo paskelbti, kad statybvietėje buvo pasirašytos darbo sutartys dėl tilto statybos, o darbo užmokestis bus mokamas kiekvieno mėnesio 25-ą dieną, aprūpinant maistu ir būstu. Tačiau kai atvyko - atlyginimas ir pažadėtos sąlygos neatitiko pažadų. Darbuotojai gavo galimybę pasirašyti sutartį, kur jie buvo įregistruoti kaip JI laidininkai, o jie dirba kaip montuotojai ir suvirintojai.
Populiariausi Krymo tilto statybos darbuotojai yra sutvirtinamieji darbuotojai ir betonieji darbuotojai. Jų vidutinis atlyginimas yra apie 35 tūkst. Rublių. Mažos kvalifikacijos darbuotojai gauna apie 25 tūkst. Specialistai, inžinieriai ir technikai 75-80 tūkst. Rublių, nurodė rangovo įmonės vadovas.
Kelias 600 kilometrų turėjo būti įveiktas pėsčiomis ir perėję į Čeliabinsko krašto gyventoją Viačeslavą Abduliną, kuris keliavo namuose iš Krymo - pastatydamas Kerčės tiltą. Kelyje jis tris dienas valgė tai, ką jis turėtų, iš esmės tai, kas auga kelyje. Vjačeslavas Abdulinas su juo neturėjo pinigų: ant pagrindinės Rusijos statybos aikštelės jam buvo mokama tik penkiolika šimtų už sunkų darbą per mėnesį.
Mes kažkaip dirbo mažame kaime, kuris vis dar buvo rajono centras. Mes taip pat atvedėme savo darbuotojus. Nes jų pasitikėjimas. Vėlgi geriau siųsti verslo pareigūną gabalais, o ne vietine. Tomas tada tai turi būti padaryta greitai ir namuose, tačiau vietos neskubėti. Taigi yra vietos pasirinkimo logikos pasirinkimas
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.