2018 m. sausio 15 d., pirmadienis

Kaip atnaujinti seną akį


Kaip atnaujinti seną akį

Aklinė zona aplink namą yra neatskiriama pastato dalis, apsauganti pamatą nuo lietaus, į jį patenkančio. Tai vandeniui atsparus dangtis, esantis viso statinio perimetru.


Kaip atnaujinti seną akį

Židiniai aplink namą įrengti beveik visur. Šis konstruktyvus elementas, dėl jo paprastumo ir nereikšmingumo, atlieka itin svarbias funkcijas. Tai aklas, apsaugantis namo pamatą nuo vandens įsiskverbimo ar atmosferos kritulių.


Tokiu atveju turite remontuoti aklą namo plotą. Mes paprašysime nesupainioti jo su pagrindiniais remontais, kai reikės beveik visiškai pakeisti betonavimą. Dabartinis namų aklosios zonos remontas susideda iš nereikšmingo darbų spektro, kurio paskirtis - pašalinti visus trūkumus, susidariusius veikiant aplinkai dėl žalingo aplinkos poveikio ir kitų veiksnių.


Mums paklausta: "O, diena / vakaras!" Gerbiamas Eugenijus, man reikia pagalbos patarimų . . Suprantu, kad tai geriau daryti iš naujo, vyksta per senas. Bet mano situacija yra tokia: aš esu 60 metų, aš viską sau, niekas padėti, todėl aš negaliu ardyti senas. Guess apšiltinti pamatai polinorom, tada eikite palei senųjų keršto polinorom įtrūkimų tose vietose, su plonu sluoksniu, tada senas aklas plotas 10cm pripilk smėlio pašiūrėje, sutankintas, įdėti penopolisterolnye plokštelę, o tada visi kaip aprašyta jums.


Jei aklas plotas matyti tik nedidelius įtrūkimus, įlenkimai ar žetonus, remontas gali apriboti paprastą gipso cemento skiedinys (1: 1 arba 1: 2), arba sandarinimo įtrūkimų vandeniui mastika asfalto.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.