Vidutiniškai automobilio išleidimo procedūra nuo momento, kai paspaudžiamas mygtukas, kol priimamasis skyrius palieka 70-90 sekundžių (1, 5 minutės), kai kuriais atvejais šį laiką galima padidinti iki 2, 5 minučių.
Įvairios šios sistemos diegimo galimybės leidžia projektuoti įmontuotą, atskirai stovinčią požeminę, žemės arba požeminę žemę. Idealiai tinka vidutinėms ir didelėms automobilių stovėjimo aikštelėms, kai planuojama įrengti nuo 30 iki kelių tūkstančių automobilių.
Rotoras (karuselinio tipo automobilių stovėjimo vieta) yra viena iš labiausiai paplitusių mechaninių automobilių stovėjimo vietų, kompaktiška, lengvai valdoma ir įdiegiama. Konstrukcija, užimanti tik dviejų stovėjimo aikštelių plotą (~ 30m2), leidžia pastatyti 8-12 automobilių (Sedan klasės 8, 10, 12 automobiliai, o visureigių klasė - 8, 10 automobiliai).
Pagrindinė tendencija pastaraisiais metais yra žymiai išaugęs automobilių skaičius, kuris gerokai viršija automobilių stovėjimo vietų skaičių. Norėdami išspręsti šią problemą, reikia naujų veiksmingų pokyčių, kurie gali tapti automatine automobilių stovėjimo aikštele. Jie leidžia optimizuoti erdvę, didinant automobilių stovėjimo vietų skaičių, o tai ypač svarbu dideliems miestams.
Parkai, kuriuose naudojami mechaniniai / robotų prietaisai, yra suskirstyti į šiuos tipus: 1. 1. Daugiaaukštės automatinės automobilių stovėjimo aikštelės 1. 2. Daugiapakopis pusautomatis (mechaninis / mechaninis) stovėjimo aikštelė.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.