2017 m. gruodžio 4 d., pirmadienis

Dėžinių sijų gamybos technologija


Dėžinių sijų gamybos technologija

Korpuso sekcijos spindulius (36 pav. , A) yra sunkiau pagaminti nei I spindulių, tačiau jie turi didelį torsos kietumą ir todėl plačiai naudojami kranų tiltų statybai. Su tokio pločio ilgiu ilgiu, lentynos ir sienos yra suvirintos su kelių elementų lakštais.


Dėžinių sijų gamybos technologija

2 Bendrieji Balkami nurodo konstrukcinius elementus, kurie daugiausia dirba skersiniu lenkimu. Jie yra įprastų tikslų rėmai (vagonai, kranai, rėmai, pastatų rėmai), grindys, tiltai ir kitos metalinės konstrukcijos bei mašinos. Pav. 1. Suvirintųjų sijų skerspjūvių tipai: a-H-sija; b-box; ištisus metus


Dėžinių sijų gamybos technologija

Namų dėžės sija elektros tiltinis kranas susideda iš apatinės diržo, šoninių sienų, vertikalių didelių ir mažų diafragmas, viršutiniame diržo ir kampuose. Vertikalios sienos, apatinės ir viršutinės diržai susideda iš atskirų elementų užpakalis suvirintų. Siekiant užtikrinti, kad vertikalios sienos būtų pagamintos iš atskirų specialių pjovimo elementų.


Dėžinių sijų gamybos technologija

Jei apkrova naudojama vertikalioje plokštumoje, dažniausiai naudojamos ašinių sijų sekcijos. Naudojant apkrovas vertikalioje ir horizontalioje plokštumoje, taip pat sukimo momento veikimui, tikslingiau naudoti dėžutės skersines sijas. Tomis ir kitomis sijomis horizontalieji lakštai (lentynos) prijungiami prie vertikalių lentų (sienų) juosmens suvirintomis siūlėmis.


Dėžinių sijų gamybos technologija

Vežimėlio rėmai geležinkelių riedmenų dažnai patys sudėtingiausi elementai veikti lieto plieno su gana plonas sienas. Pavyzdys yra elektros pridėtinių vežimėlio rėmas 80 (51 pav. ), Susidedanti iš šoninių sienelių 1, formuoti ašis strypas 2 ir dviejų galinių barai 3 punktą, kur šoninės sienelės ir pabaigos bėgiai yra suvirintos langelį sijos. Vežimėlių rėmai []


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.