2017 m. lapkričio 24 d., penktadienis

Tiltų statyba


Tiltų statyba

Skirti nepertraukiamai veikti statybvietėje yra priimtinesnis vikšriniai kranai, kurie dirba be Outrigger (Outrigger). Jie gali judėti diegimą span tiltą su iki 80% galutinio apkrova sijos. Tačiau vikšriniai kranai didesniu mastu nei rato, reikalauja tvirtos betono grindys (kelių) Plokštės dėl smėlio ar žvyro sluoksnis. Taip yra dėl to, kad pagrindinė apkrova (Nuosavas svoris krano ir krovinio svorio) yra sunkvežimio priekyje.


Tiltų statyba

1 MOSCOW AUTOMOBILIŲ KELIŲ VALSTYBINIS TECHNINIS UNIVERSITETAS (MADI) V. G. KURLYAND, V. V. Kurland tiltus GAIRĖS kursą dizaino MOSCOW 2010


Tiltų statyba

Skirti nepertraukiamai veikti statybvietėje yra priimtinesnis vikšriniai kranai, kurie dirba be Outrigger (Outrigger). Jie gali judėti diegimą span tiltą su iki 80% galutinio apkrova sijos. Tačiau vikšriniai kranai didesniu mastu nei rato, reikalauja tvirtos betono grindys (kelių) Plokštės dėl smėlio ar žvyro sluoksnis. Taip yra dėl to, kad pagrindinė apkrova (Nuosavas svoris krano ir krovinio svorio) yra sunkvežimio priekyje.


Tiltų statyba

Magamedova GS, Kuligina ES Pastatų tiltų technologija // Jaunoji mokslininkė. ?? 2017. ?? №11. ?? Pp. 84-86. ?? URL https://moluch. ru/archive/145/40577/ (atskaitos data: 11/05/2018).


1. Kanshin E. Tiltų įrengimas naudojant ciklinius išilginius plyšius. Vokietijos patirtis / E. Kansinas // Mokslas ir transporto eiga. Biuletenis Dniepropetrovskas. tauta. un-ta geležinkelis. tr-ta. 2010. № 33. P. 106-110.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.