2017 m. lapkričio 13 d., pirmadienis

Mano dūmų šalinimo medžiaga


Mano dūmų šalinimo medžiaga

Vienas iš pagrindinių priešgaisrinės sistemos elementų - dūmų išmetimo kameros, galinčios pašalinti iš patalpų dujinius degimo produktus, užtikrinant pastato degazavimą ir žmonių taupymą.


Mano dūmų šalinimo medžiaga

Apmušalai netoksiška pagal įprastą naudojimą tampa, degimo metu, yra labai toksiškų skilimo produktų šaltinį. Statistika rodo, kad aukos dažniausiai yra vaikai. Pagalba kovojant su toksinių dūmų bus dūmų mano, pagal SN.


Mano dūmų šalinimo medžiaga

Ne kiekvienas žino, kad nemaža dalis iš gaisrų aukų neturi įtakos gaisro ir užspringti dūmų ir nuodingų degimo produktai, kurie dideliais kiekiais yra išleistas per polimerinių medžiagų, kurie naudojami kaip pamatų sienų ir baldų deginimui. Siekiant sumažinti šią liūdną statistiką, sukurta dūmų kasykla.


Gaisro atveju modernių biurų ir gyvenamųjų pastatų ir automobilių parkų dūmų sudaro visų šiuo metu žinomų cheminio ginklo aktyviosioms medžiagoms (zarinas, Zomanas, fosgenas, ir tt), kad, iš esmės, iš gaisrų aukos dėl dūmų įkvėpus, o ne iš nudegimai. Dėl šios priežasties, dūmų šalinimo sistemos su dūmų evakuacijos maršrutų gaisro atveju ir lokalizacijos gaisrų dėl neplatinimo dūmų kitų patalpų pastato yra pagrindinis uždavinys išsaugoti žmonių gyvybes gaisro atveju.


Remiantis SNiP 2. 04. 05-91 tokiuose pastatuose iš koridorių ir salių reikalingas dūmų pašalinimo įtaisas, oro slėgio susidarymas liftų šachtose. Šiuose pastatuose turi būti nerūkoma laiptai (NLK).


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.