Neretai transporto priemonė tam tikrų nepageidaujamų situacijų, kurios vėliau yra keletas įvairaus sunkumo traumų atveju. Daugelis iš jų lengvai pašalinami automobilio glaistu.
Skiedinys reikalingas, kad būtų pašalintas netolygumas. Pagrindinis glaisto paviršius taikomas remontuojamam paviršiui, o kai jis išdžiūsta, jis gruntuojamas. Tarp šių dviejų etapų malimas yra privalomas. Iš pirmo žvilgsnio nėra nieko sudėtingo, bet bet kokia medžiaga, net geriausia, susilpnėja. Jei reikia, keletą kartų galima dengti du glaistymo sluoksnius, džiovinti ir šlifuoti. Toliau mes svarstome, kaip atskiesti tešlą automatiškai, pasirenkant tinkamą kietiklio ir bazinės medžiagos proporciją.
Išmaišykite komponentus, kol gaunate vienodą spalvą, stebėdami kietiklio maišymo proporcijas. Šiuo tikslu rekomenduojama naudoti užpildus. Taikykite iki 3 mm storio mentele. Minimali naudojimo temperatūra yra + 10 ° C.
Pirmasis įgūdis, kurį reikia išmokti dirbant su glaistymo mišiniais, yra teisingas tirpalų skiedimas. Galų gale, nesvarbu, kaip sunku bandyti pritaikyti glaisto, jei tirpalas yra parengtas pažeidžiant technologijas, apdailos rezultatas bus nusivylęs. Išmoksime, kaip tinkamai atskiesti glaistas.
Prieš perkant shpatlevku reikia nustatyti ne tik apdoroto paviršiaus medžiagą, bet ir automobilio korpusą. Kiekvienas glaistas turi savybes, reikalingas apdorotam kūno paviršiui.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.