2017 m. lapkričio 19 d., sekmadienis

Dirvožemio tankinimo koeficientas po keliu


Dirvožemio tankinimo koeficientas po keliu

Grunto tankinimo nuo sankasos ir pagrindo sluoksnių yra ne mažiau svarbus ir rimta problema, nei asfalto mišinių antspaudu į dangų. Šios operacijos taškas yra sankasos Paklotas, o ne išsodinta (deformacijos) pagal kelių eismo krovinį, temperatūros pokyčių ir drėgmės įtaka.


Dirvožemio tankinimo koeficientas po keliu

Įvairių autorių, taip pat ir "Soyuzdornia" atliktų tyrimų rezultatai yra apibendrinti kompaktišku formatu dėl vienos svarbiausių problemų, tiesiogiai susijusių su kelių konstrukcijų patikimumu ir ilgaamžiškumu.


Dirvožemio tankinimo koeficientas po keliu

Šio vadovo tikslas - padėti organizacijoms ir padaliniams, kurie stebi kelių statybos darbų kokybę, taip pat organizacijas, atliekančias šiuos darbus.


Dirvožemio tankinimo koeficientas po keliu

2. 18. Projektuose būtina numatyti visų tipų dirvožemių krantines, išskyrus akmenis iš šiek tiek atmosferos akmenų (geležinkelio įlankoms). Dėl silpnai ištemptų uolų akmeninių dirvožemių viršutinės dalies reikia naudoti medžioklės medžiagą.


Dirvožemio tankinimo koeficientas po keliu

Kraštovaizdžio sutankinimo kokybė lemia dirvožemio stiprumą ir deformacinius parametrus, iš kurių pastatyta jo struktūra. Kaip rezultatas, kai teisingai projektuojamo dangos sutankinimo dirvožemio darbo žingsniu [1], vyksta liekamosios deformacijos, yra gana numeriai taikomi apkrovos slopinamas [2, 3] ir pabrėžia, susijusios su tiesinis sąryšis [4]. Taigi, dirvožemio tankinimo laipsnis turi įtakos danga, kuriai normativ1 kelia griežtus reikalavimus, kaip darbų specialistai [5 - 8] lygumo, apriboti pažeidimų dar griežtesni gylį. Dangų sklandumas lemia svarbiausias automobilių savybes vartotojų savybes


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.