Neretai transporto priemonė tam tikrų nepageidaujamų situacijų, kurios vėliau yra keletas įvairaus sunkumo traumų atveju. Daugelis iš jų lengvai pašalinami automobilio glaistu.
Skiedinys reikalingas, kad būtų pašalintas netolygumas. Pagrindinis glaisto paviršius taikomas remontuojamam paviršiui, o kai jis išdžiūsta, jis gruntuojamas. Tarp šių dviejų etapų malimas yra privalomas. Iš pirmo žvilgsnio nėra nieko sudėtingo, bet bet kokia medžiaga, net geriausia, susilpnėja. Jei reikia, keletą kartų galima dengti du glaistymo sluoksnius, džiovinti ir šlifuoti. Toliau mes svarstome, kaip atskiesti tešlą automatiškai, pasirenkant tinkamą kietiklio ir bazinės medžiagos proporciją.
Kaip sodinti špaklevą, sunku prisiminti. Jei yra milteliai, tai, greičiausiai, turi būti ištirpsta vandenyje. Tačiau ne viskas yra taip trivialus, nes maišymas turi keletą niuansų, nes milteliai yra skirtingi.
Išmaišykite komponentus, kol gaunate vienodą spalvą, stebėdami kietiklio maišymo proporcijas. Šiuo tikslu rekomenduojama naudoti užpildus. Taikykite iki 3 mm storio mentele. Minimali naudojimo temperatūra yra + 10 ° C.
Kaip veisti paprastai parašyta banko gale. Šerdiklis veikia apie 1: 100 ir praskiedžiamas iki normalaus konsistencijos, kol jis paprastai prasiskverbia per purkštuko antgalį. Purkštukas turėtų būti 2. 2-2. 3. Galite padaryti ir 1, 5 - šiuo atveju, jūs turite auginti srutų.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.