Problema sutraiškyti ratų ant VAZ 2108/2109 - situacija yra nemaloni, tačiau tai nereiškia, kad jo neįmanoma nustatyti. Yra keletas būdų išspręsti problemą: pakeitimas ar suvirinimas, remontas pats ar dirbtuvėse. Kaip padaryti tinkamą pasirinkimą, sužinosite toliau.
Vazos-2108-09 šeimos nebuvo labai stiprus kūnas, stiprus kėbulas geležies, metalo rūdys greitai, ypač jei jis nėra gydomi antikorozinis. Laikui bėgant yra rūdžių ant metalinio paviršiaus, dažnai puvinių ir galinis boksuotis iš abiejų pusių per veikimą, įtrūkimų. Jei ilgai važinėti su supuvusią boksuotis gali išplėšti atgal spindulį, kuris bus sukelti neprognozuojamų pasekmių. Taigi tokiu būdu neįvyks didelių problemų ir net nelaimės, boksuotis geriau pakeisti iš anksto, šis darbas gali būti atliekamas remonto galimybe savo rankomis garaže, jei turite pakankamai patirties, reikalingus įrankius ir medžiagas.
"VAZ-2109" yra automobilis, kuriame nėra stipraus kūno, geležies, pakankamai greitai korozijos, ir beveik visos kūno dalys rūdys. Pirminio kaiščio keitimas reikalingas, kai jo metalas suplako įvairiose vietose, o dalis taip pat pasikeičia, jei po smūgio jis stipriai deformuojasi.
dalys kokybė nebuvo tobulas - virti viduje trikampio kad turi varžtus suvirintų sijų buvo šiek tiek negerai, ir virinti trikampio plokštumos išeiti anapus iš boksuotis dėl grindų plokštuma linija. Longeron dėl to ilgą laiką (20 minučių) negalėjo tapti teisėtąja vieta.
2009 rugpjūčio skirta man gražią panele su nedideliu prašymu - padaryti skylę šoninės narys VAZ - 21093, bendro - "Dantis", sako jis, diagnozuojant vyras Varikliai "pamesta kamuolių" į 10s plius, tačiau automobilių kūną padaryti niekas.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.