Kapitalo statybos įrenginių, skirtų naudoti gamybos tikslais, statybą gali atlikti bendrovės nuosavos lėšos ir pajėgumai, arba perkančiosios organizacijos. Šiuo atveju visas darbas, nuo projekto formavimo iki sąmatos iki galutinio ciklo - "iki raktų" pristatymas atliekamas siaurų specialistų - specialistų. Tačiau bet kokioje situacijoje šis įvykis yra valstybės interesų sferoje.
Kaip vertas šis straipsnis: naudodamiesi straipsnyje pateiktais argumentais ir skaičiavimo algoritmais, statybos įmonės galės nustatyti pirkimo PVM sumą, kuri dėl būsto išmokos veiksmų negali likti mokesčių kredituose.
Kaip matote, aš pralenkiau paaiškinimus, esančius Dekrete Nr. 54. Tuo pačiu metu aš pareiškiau savo nuomonę. Neįsivaizduoju kitų specialistų išsakytos nuomonės šiuo klausimu. Ir, žinoma, yra problema.
Apskaičiuojant PVM apmokestinamąją bazę už gyvenamųjų pastatų statybą ir pardavimą atsakingoms organizacijoms taikomą PVM bazinę bazę daugiausia lemia su statybų pirkėjais sudarytų sutarčių pobūdis ir namų bei patalpų pardavimo tvarka.
Situacija: Organizacija patenka į investicijų susitarimus, dėl gyvenamųjų ir negyvenamųjų patalpų su juridiniais asmenimis statybos pagal Federalinio įstatymo 25. 02. 1999 N 39-FZ "Dėl investicinės veiklos Rusijos Federacijos sostinės investicijų formos" ir nuosavybės priemones Federalinio įstatymo N 214-FZ.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.