2017 m. spalio 29 d., sekmadienis

Mano dizaino daktika


Mano dizaino daktika

Draugai, šiandieninėje publikacijoje norėčiau pasidalinti su gėlių lovos dekoravimu po medžiu idėjomis. Yra daugybę galimybių dekoruoti bagažo ratą, pasirinkau įdomiausią, pažvelkime į gėlių sodo idėjas, ne taip kaip visi kiti.


Mano dizaino daktika

Gera diena visiems. Šiandien, balandžio 30 d. Gėlės buvo tokios laimingos. Daržovės nepažeidžia, jie neturi nieko žiūrėti. Svečias buvo obelys. Nykštukas irrifas ir vėlyvas narcizas. Auksiniai tulpiai, bet anksčiau kaip ramunėliai, tik žiedlapiai yra apvalūs. Ukraina. Potemkino kaimas.


Mano dizaino daktika

Natūralaus stiliaus sodo paslaptis yra simetriškas visų elementų išdėstymas. Ši technika, kaip vizualinė ašis, vizualiai padaro palisade daug erdvesnę. Žavisi iškėlė spiralės gėlynas akmenų, kurioje jaukiai jaučiasi žolės. Lauko pavėsinė, viena vertus suktų vynmedžiais, o kita pusiau apskrito darželis įrėmina papildomą kambarį.


Mano dizaino daktika

Naudokite augalus su įvairių spalvų lapų. Augalų veislės su geltonais, rudais, mėlynai pilkais ir netgi bordo lapais. Arba įvairūs įvairūs veislės - žalieji lapai su baltos, geltonos, rausvos, bordo, kremo brūkšnėmis ir juostelėmis, išilginėmis arba skersinėmis.


Mano dizaino daktika

Valgyti savaitgalius ir visą vasaros mėnesius dachoje yra mėgstamiausia daugybės okupacija. Kažkas augina šviežias daržoves, uogas ir vaisius, kažkas kuria didelius gėlių lovelius šalyje, o kažkas paprasčiausiai sėja miško žolę. Pagrindinis dalykas yra jūsų žemės, jūsų mėgstamiausio sodo jausmas, vieta, kur galite atsipalaiduoti ir atsipalaiduoti iš miesto gyvenimo.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.