Eismas yra vienas iš tiltų konstrukcijų tipų, einančių per kitu keliu, griuvės, tarpekliu ar kitokią gamtinę ar dirbtinę kliūtį, išskyrus vandentakius.
Praktika hipodromo metu būtina pradėti judėjimą iš pradinės linijos horizontalioje sekcijoje, eiti į bėgių kelią ir sustoti ant kilimo, neperžengiant stop-1 linijos. Baigę važiuoti nuolydžiu, automobilį reikia užrakinti stovėjimo stabdžiu arba palikti jį ant darbinio stabdžio.
Kraštutė yra inžinerinė statyba, susidedanti iš panašių atramų ir skersinių serijų, skirtų namo keliui virš žemės, siekiant apeiti okupuotą žemę ar eismo srautus.
Pradedant nuo eismo policijos egzamino augančios vietos, buvo vadinama "Pratimai". Esmė yra lipti į pakilimą 8-16% nuolydžiu, sustoti ant šio šlaito, tada pereiti į kalną, tęsti judesį - judėti žemyn kalno ir sustoti. Tokiu būdu variklis neturėtų sunaikinti (taip pat ir kitų pratimų pristatymo metu), o mašina lietimo momentu neturėtų grįžti (tikimasi, kad jis neviršys 30 cm).
Nuo neseniai kelių policija turi imtis 2 elementus grandinėje, o ne vieną. Norėdami gauti teisę vairuoti, tiesiog reikia praeiti 3 egzaminus AAI: teorinį egzaminą - 10 daugkartinio pasirinkimo klausimus dėl SDA (1 klaida leido) ir du praktinį egzaminą - 2 elementų grandinės (uždaros zonos) ir ne mažiau kaip 4 kilometrų vairavimo maršrutas realaus eismo sąlygomis su egzaminuotoju.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.